[egyebek] Fwd: Óbudai Egyetem pályázata középiskolás diákoknak

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2014. Dec. 18., Cs, 08:54:32 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Némethy Krisztina <nemethy.krisztina at rh.uni-obuda.hu>
Dátum: 2014. december 18. 8:06
Tárgy: Óbudai Egyetem pályázata középiskolás diákoknak
Címzett: "papp.gyorgy at verespg.hu" <papp.gyorgy at verespg.hu>

 *Tisztelt Igazgató!*

*2015-ben ünnepeljük a magyar származású Prof. Dr. Bejczy Antal fizikus,*
az Amerikai Űrkutatási Hivatal, a NASA Jet Propulsion Laboratory vezető
kutatója, a California Institute of Technology
<http://hu.wikipedia.org/wiki/California_Institute_of_Technology>
professzora, a Washington University in St. Louis professzora,

az Óbudai Egyetem tiszteletbeli doktora, *a nemzetközi űrkutatás és
robotika kiemelkedő személyisége születésének 85. évfordulóját.*

Ebből az alkalomból az Óbudai Egyetem Egyetemi Kutató és Innovációs
Központja keretében működő Bejczy Antal iRobottechnikai Központ
kezdeményezésére „Az űrrobotika atyja” címmel, megemlékezés-sorozatra kerül
sor,

melynek keretében *három kategóriában hirdetünk pályázatot középiskolások,
illetve egyetemi, főiskolai hallgatók részére.*

*Az esszéíró és grafikai pályázatokat középiskolások számára hirdettük meg,
a beérkezési határidő 2015. január 16.*

*A robotépítő verseny pályázati határideje 2015. február, amelyet főiskolás
és egyetemista diákok számára hirdetünk.*

Kérnénk, hogy a mellékelt lehetőséget az intézményükben meghirdetni
szíveskedjenek.

*Fáradozásukat ezúton is megköszönöm, egyben kívánok Önöknek, az Önök által
képviselt intézmény valamennyi polgárának Boldog, Békés Karácsonyi
Ünnepeket és sikerekben bővelkedő Új Esztendőt.*

Üdvözlettel:

Gáti József

*Dr. Gáti József*
Intézményfejlesztési rektorhelyettes