[egyebek] Fwd: Az új év legklasszabb sportos rendezvénye lesz!

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2014. Dec. 19., P, 07:40:27 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Nagy Sportágválasztó <info at sportagvalaszto.hu>
Dátum: 2014. december 19. 2:57
Tárgy: Az új év legklasszabb sportos rendezvénye lesz!
Címzett: Papp György <papp.gyorgy at verespg.hu>

        <http://www.facebook.com/sportagvalaszto>Nagy Sportágválasztó a
Facebookon! Csatlakozz! <http://www.facebook.com/sportagvalaszto>

<http://vgfszaklap.hu/vgfonline/subscriber.php?g=46&subscriber_ID=108772&verify_code=746kk9fdf62ab5661c1751ck2k65kf27c81f3bc4&down=587&b=1&x=108772&y=587&z=46&dt=1418954261>

Hírlevelünkről történő leiratkozáshoz kattintson ide.
<http://vgfszaklap.hu/vgfonline/subscriber.php?g=46&subscriber_ID=108772&verify_code=746kk9fdf62ab5661c1751ck2k65kf27c81f3bc4&down=587&b=1&x=108772&y=587&z=46&dt=1418954261>

 <http://sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11644>

*A Nagy Sportágválasztó Szervező Iroda megköszönve mindenkinek a 2014. évi
együttműködést, egy motivációs videóval kíván BOLDOGSÁGOT az ünnepekhez és
kellő ENERGIÁT, ERŐT az új évhez!*

Megtekintésért kattintsatok a képre!
<http://sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11644>
Nézzétek végig (csak 2 perc), mert az üzenet csak így ér célt!

*Az új év legklasszabb sportos rendezvénye minden bizonnyal a Téli
Sportágválasztó lesz….*

*Már most írd be a naptárba! 2015. január 18., Téli
SportágválasztóVárosligeti Műjégpálya*

A jégfelületen kipróbálható lesz a jégkorong, a korcsolyasportok, a
curling, a bandy, a bob, a szánkó, a skeleton és a jégvitorlás, a műjég
mögött, a letelepített pályákon tesztelheted magad síelésben,
snowboard-ozásban, sífutásban és biatlonban is, de még a kutyaszánhúzást is
kipróbálhatod! Abban is segítséget nyújtunk, hogyan fuss, bringázz, túrázz
télen, felkészülten, biztonságosan. Találkozhatsz neves sportolóinkkal és
gyönyörű sportági bemutatókban is gyönyörködhetsz! *Ugye
találkozunk? További információ
<http://www.sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11606>*

A rendezvény lebonyolításához Önkénteseket keresünk! Részletek
<http://sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11645>

*Az ünnepek előtt és alatt egy kis olvasnivalót kínálunk megható,
inspiráló, sportos gondolatokkal...*

*Elindult a SPORTÁGVÁLASZÓ BLOG!*

Sok érdekes cikk, riport található a blogon és természetesen várjuk
olvasóinkat és a javaslatokat, hozzászólásokat! Kedvcsinálónak csak néhány
cím (a cikk a címre kattintva olvasható): „Tanulj meg jól esni!”
<http://sportagvalasztoblog.cafeblog.hu/2014/11/27/tanulj-meg-jol-elesni/>
, „Az akarat és az elszántság a legfontosabb”
<http://sportagvalasztoblog.cafeblog.hu/2014/11/25/az-akarat-es-az-elszantsag-a-legfontosabb/>,
„Tanulj meg síelni Magyarországon!”
<http://sportagvalasztoblog.cafeblog.hu/2014/11/17/tanulj-meg-sielni-magyarorszagon/>,
„Egy édesanya vallomása az élsportért hozott áldozatokról”
<http://sportagvalasztoblog.cafeblog.hu/2014/10/12/egy-edesanya-vallomasa-az-elsportert-hozott-aldozatokrol/>,
Kiemelkedő tehetségek születnek a Sportágválasztón – „Ütésekkel és
rúgásokkal az aranyéremért”
<http://sportagvalasztoblog.cafeblog.hu/2014/11/19/utesekkel-es-rugasokkal-az-aranyeremert/>

Webcím: www.sportagvalasztoblog.cafeblog.hu.

*„Én benned nem a futóbajnokot, hanem a gyermekemet szeretem!”*

Részlet „A családom a szponzorom esszépályázatra” beérkezett díjazott
esszéből, melynek szerzője *Fáró Jenő*.

„…..Ezt követően felvezettek minket a rajthoz. Az izgalom a tetőfokára
hágott. Amikor meghallottam a „Rajthoz” vezényszót, hatalmas mennyiségű
adrenalin tódult a fejembe…, és ellőtték a futamot. Jól sikerült a rajt, az
élbolyban az 1-es pálya külső ívén. 300 m-nél 2. voltam, amikor
megpillantottam a lelátón a feszülten figyelő édesanyámat. Ekkor a szédítő
iramú futás mellet is eszembe jutottak szavai: „én benned nem a
futóbajnokot, hanem a gyermekemet szeretem”. Ez olyan érzelmi pluszt adott
nekem, hogy felötlött bennem a gondolat: - Miért ne szerethetné bennem
egyszerre a gyermekét és a futóbajnokot? Ekkor a fáradó lábaim új erőre
kaptak, és a célegyenesbe már elsőként fordultam be. Pozíciómat a célig
magabiztosan őriztem, aminek köszönhetően új diákolimpiai bajnokot
avathattak a személyemben. A győzelmi mámorban felpillantottam a lelátóra,
ahol észrevettem az ujjongó családomat. Tagadhatatlan, ez az ő győzelmük is
egyben.”

A kreatívan megfogalmazott és megható gondolatokat tartalmazó pályaművet és
a további díjazott esszéket ide kattintva
<http://www.sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11085> lehet elolvasni.

*„Belül a tizenhatoson” címmel igazán tartalmas interjút készített Grosics
Gyulával, kollégánk Lantos Tivadar. Íme két kiragadott idézet a Fekete
Párductól. *

" Nagyon gyorsan vissza kell térni ahhoz a közgondolkodáshoz, hogy nevelés
nélkül nincs se jelen, se jövő."
"Amikor kifutottunk a pályára nem tizenegy játékos volt ott, hanem 11 plusz
15 millió magyar. Nem azt mondták, hogy győzött a focicsapat, hanem hogy
győztünk. Mi, mindannyian. Ebből lehetett erőt meríteni, túlélni annak az
időszaknak a borzalmait."

Teljes cikk itt olvasható
<http://www.sportagvalaszto.hu/index.php?m=14326&id=11642>

*MAGAZINAJÁNLÓ. A SPORTIME ez évi legutolsó száma már kapható az
újságárusoknál!*

A magazinban többek között olvashatunk a Sportime új „Közösségben az
Egészségért!” programjáról és arról is, hogyan készüljünk fel a téli
sportolásra. Erdei „Madár” Zsolt egy számára új mozgásformában, a vívásban
próbálta ki magát, a profi ökölvívó vívós kalandjairól az Idegenben címmel
elindult új rovatban találhatunk érdekes írást, a Sportszerelmek rovatban
pedig Czene Attila és felesége Bánhidi Petra történetével ismerkedhetünk
meg.

*Egy program azoknak, akik még az év utolsó napján sem tudnak nyugton
maradni *

*BBU Szilveszteri Futás - Búcsúztasd futással a 2014-es évet! *

A BBU Szervezőiroda Szilveszter napján a Merkapt Sportközpontban (Budapest,
X., Maglódi út 12/a) futásra hív mindenkit. 10 órakor KONFETTIS
SZILVESZTERI FUTAM (9 km), 11.15 órakor DURROGÓ SULIS FUTAM (1,5 km), 11.30
órakor TROMBITÁS OVIS FUTAM (300 m), 11.45 órakor PEZSGŐ SPRINT FUTAM várja
a Szilveszter napján is mozogni vágyókat! A versenyt eredményhirdetés és
tombola zárja.

További információ, nevezés: www.bbu.hu

   Tovább információ

*Nagy Sportágválasztó Szervezőiroda:*
1134 Budapest, Róbert Károly krt. 90.
*Telefon:* 06-1-450-0869 Fax: 06-1-236-0899
*Mobil:* 06-20/563-92-54
*E-mail:* info at sportagvalaszto.hu
*Web:* www.sportagvalaszto.hu