[egyebek] Fwd: Színházi ajánló - musical-ősbemutató Újpesten!

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2019. Már. 20., Sze, 10:05:14 CET

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Forwarded message ---------
From: Laszlo Pincesi <pincesilaszlo at yahoo.com>
Date: 2019. márc. 19., K, 18:00
Subject: Színházi ajánló - musical-ősbemutató Újpesten!
To: titkarsag at verespg.hu <titkarsag at verespg.hu>

Tisztelt cím, kedves pedagógusok,

elnézést kérek a zavarásért, egy színházi ősbemutatóra invitálnám önöket és
a diákokat: *április 4-én,*15 és 19 órai kezdettel a Szép Ernő Színház
előadásában egy mágikus/misztikus musical, a „*Léla szeme
<https://www.facebook.com/lelaszememusical/>*” kerül színpadra az Újpesti
Rendezvénytérben (1042 Budapest, Szent István tér 13-14.)

*(Nem titok, annyiból érdekelt vagyok benne, hogy a tíz és fél éves lányom
is játszik benne :)*

A mű egy Ez egy „Szépség és a Szörnyeteg”-típusú történet egy vak lány és
egy csúnya fiú szerelméről
<https://szinhaz.org/zenes-szinhaz/musical/2019/02/16/lela-szeme-musical-osbemutato-szep-erno-szinhazban/>
–
az alkotók célja az, hogy körüljárják a fogyatékossággal élők helyzetét,
erősítsék az ép társadalom toleranciáját, mindezt igényesen és szórakoztató
módon.

A musicalről készült RTL-riportot itt lehet megtekinteni:
https://rtl.hu/rtlklub/reggeli/polyak-rita-a-kirakatvilag-ellen

Jegyet ezen a linken is lehet vásárolni:
https://www.jegy.hu/program/kosa-zsolt-szepesi-richard-lela-szeme-103047

De a *délutáni előadásra csoportos jegyvásárlásra* is van lehetőség, az
csupán *1000 forint/db. * Ha lenne érdeklődés akár teljes osztály
részéről, *szívesen
segítek a beszerzésben* is (a telefonszámom lentebb megtalálható)

Kérhetném, hogy egyrészt a központi címről küldjék tovább ezt a levelet a
pedagógusoknak? (Félelmem, hogy általában ez sem történik meg, azaz el sem
jut a „címzettekhez” az üzenet.)

Minden válasznak örülök, nagyon szépen köszönöm,

*Pincési László *
pincesilaszlo at yahoo.com

*20/319-0938*

Budapest, 2019. március 19.