[egyebek] Fwd: Pályaorientációs Céglátogatás

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2019. Már. 19., K, 14:39:58 CET

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Forwarded message ---------
From: Rita Farkas <rita.sakraf at gmail.com>
Date: 2019. márc. 19., K, 13:06
Subject: Pályaorientációs Céglátogatás
To: <titkarsag at verespg.hu>

Tisztelt Iskola!

Kocsárdiné Farkas Rita vagyok. Március 14-én vezettem a Budapesti Séták
idegenvezetőjeként Holtai Bence Tanár Úr 5. osztályosainak egy sétát A Pál
utcai fiúk témakörében.
Szeretném ajánlani egy új szolgáltatásomat az iskola diákjainak.
Pályaorientációs céglátogatásokat szervezek fiataloknak, diákoknak, hogy
személyesen megtapasztalhassák milyen körülmények között működnk ma, a 21.
században az egyes cégek, gyárak, vállalatok.
Ezzel szeretném megkönnyíteni számukra a pályaválasztást. A
felsőtagozatosok számára szívesen szervezek tanulmányi kirándulásokat
Budapesten, vagy vidéken.
Örömmel venném az iskola együttműködését.
Csatoltan küldök egy rövid ismertetőt a tevékenységemről.
Amennyiben Önök is úgy gondolják, hogy segítségükre tudok lenni, keressenek
telefonon, vagy e-mailben!

Telefonszámom: 06 20 98 52 028

Üdvözlettel:  Kocsárdiné Farkas Rita