[egyebek] Fwd: Elmondjuk, hogy tudd! - Rendhagyó történelemórák a Terror Háza Múzeumban

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2019. Jan. 28., H, 08:09:49 CET

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Forwarded message ---------
From: Terror Háza Múzeum <rendezveny at terrorhaza.hu>
Date: 2019. jan. 25., P, 12:39
Subject: Elmondjuk, hogy tudd! - Rendhagyó történelemórák a Terror Háza
Múzeumban
To: <rendezveny at terrorhaza.hu>

*Tisztelt Igazgató Asszony! Tisztelt Igazgató Úr!*

Ezúton szeretnénk felhívni figyelmét  a Terror Háza Múzeumban a Kommunizmus
Áldozatainak Emléknapja alkalmából rendezendő rendhagyó történelemóráinkra.

*Elmondjuk, hogy tudd! című rendhagyó történelemóráink* *2019. február
19-én, 20-án, 21-én és 22-én látogathatók. *Az előadásokon – többek között
– a Lenin-vonatról, a személyi kultuszról, a politikai terrorról, a
sorsfordító 1917-es évről és a szovjet koncentrációs táborok világáról
tartanak előadásokat  történészeink.

Programjainkon – amelyekről a mellékelt órarendben olvashatnak bővebben – a
diákok ingyenesen vehetnek részt. További információkért látogassanak el
weboldalunkra:
http://www.terrorhaza.hu/hu/hir/iden-is-elmondjuk-hogy-tudd-tortenelemorak-februarban

A történelemórákon való részvétel *regisztrációhoz *kötött, jelentkezni a
06-1/374-2684-es telefonszámon lehet 2019. február 18-ig.

Budapest, 2019. január 25.

Tisztelettel és barátsággal:

*Tallai Gábor*

*Programigazgató *