[egyebek] Fwd: Átrium Színház- Kedvezményes lehetőség

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2019. Jan. 7., H, 15:10:11 CET

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Forwarded message ---------
From: István Honecz <honecz.istvan at atrium.hu>
Date: 2019. jan. 7., H, 10:05
Subject: Átrium Színház- Kedvezményes lehetőség
To: István Honecz <Honecz.istvan at atrium.hu>

Kedves Hölgyem/Uram!

Honecz István vagyok, az ÁTRIUM szervezője.
Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk a *Martin McDonagh: Vaknyugat
<https://atrium.hu/eloadasok/vaknyugat>* című előadásunkat;

[image: image.png]

*Miért most?*
Mert a következő havi, 2019. február 4-én (hétfőn) 19:30-kor, és február
25-én (hétfőn) 19:30-kor kezdődő, immáron 6. éve játszott, ezalatt
mindvégig teltházas
*Vaknyugat* előadásunkra most kivételesen  15*% diákkedvezményt* tudunk
biztosítani Önöknek!
Mindemellé 20 fő fölött (minden 21. főnek egy adott előadáson belül) *1 db
tiszteletjegyet biztosítunk*, így tesszük lehetővé, hogy *pedagógus nézőink
ingyenesen tekinthessék meg az előadást!*

*Miért Önöknek?*
A *Vaknyugat* színházi élménye különböző tantárgyakhoz is kapcsolható, mint
például:

magyar nyelv és irodalom – kortárs irodalom; emberismeret és etika –  a
versengés, illetve a kölcsönös segítség jelentősége a családban és a
társadalomban, az emberi kapcsolatok jellegzetes erkölcsi helyzetei, stb...

Minden *Vaknyugat* előadásunk *angol nyelvű felirattal tekinthető meg*
színházunkban.

EZEN <https://atrium.hu/eloadasok/vaknyugat> a linken olvashat egy rövid
leírást, kritikákat, illetve megtekintheti az előadás rövid trailer
videóját.

[image: image.png]

*Miért pont a Vaknyugat?*

–    *kortárs*
Martin McDonagh kortárs ír-angol író művét *Gothár Péte*r állította
színpadra, melynek kiváló műfordítása *Varró Dániel* érdeme.

–     *provokatív*
Nyelvezete olykor groteszk, nyers, ám egyben költői és intelligens, fekete
humorral átszőtt párbeszédeket és jeleneteket eredményez, ami ugyanakkor
remekül megszólítja és provokálja a középiskolás korosztályt.

–     *aktuális*
Emberi gyűlölködést, reményvesztettséget és kiüresedettséget boncolgató
téma, miközben a reményre és a szeretet fontosságára hívja fel a figyelmet.
Hogy végtére is minden rajtunk múlik, és mi határozzuk meg, hogy milyen
minőségi szinten választunk életet.

–     *filmélmény*
Az író nevéhez köthető az *In Bruges* és a *Három óriásplakát Ebbing
határában* című nagy sikernek örvendő film, ami ugyancsak a bűn-bűnhődés
morális kérdését (is) feszegeti.

–     *tanári segédanyag*
Az előadás feldolgozását segítendő, összeállításra került egy tanári
segédlet is, amellyel az interaktív élményfeldolgozásra nyitott pedagógusok
munkáját szeretnénk segíteni.
*Csatolva mellékeltük levelünkhöz.*
Bármilyen kérdés/ kérés, jegyfoglalás esetén kérem forduljanak hozzám
elérhetőségeim valamelyikén.
Üdvözlettel:

[image: atrium_logo_gmail.gif]

*Honecz István*