[egyebek] Fwd: Jó hangulatú szülők bálja, kedvezményes zeneszolgáltatás

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2018. Sze. 3., H, 10:54:49 CEST

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Alex Setler <setler.alex1994 at gmail.com>
Dátum: 2018. szeptember 2. 18:57
Tárgy: Jó hangulatú szülők bálja, kedvezményes zeneszolgáltatás
Címzett: titkarsag at verespg.hu

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Jó hírű, szimpatikus intézményük felkeltette érdeklődésünket.

Manapság nehéz megszervezni egy jó rendezvényt, legyen céges retro buli,
bál vagy akár esküvő. Amennyiben nincs még lemezlovasa örömmel
hozzájárulunk a kiváló hangulat megteremtéséhez.

Hatékony és jogtisztán dolgozó profi csapatunknál alapvető követelmény a
pontosság, megbízhatóság. A rendezvény előtt több órával megérkezünk és
felállítjuk a technikát, ügyelve a legapróbb részletekre.

Minőségi LED fénytechnikánkkal olyan színűre varázsoljuk a termet,
amilyenre szeretnék, a hangtechnikánkkal akár egy kisebb zenekart is tudunk
hangosítani több ezer wattal.

További referenciával, videókkal áll rendelkezésére az oldalunk:

www.axgyarmati.hu

A legalisdj.hu oldalon itt tud minket ellenőrizni:

http://www.legalisdj.hu/axgyarmati

Ha megengedi, írok pár sort magunkról.

Setler Alex (Dj. Ax)

Pályafutásomat 13 évesen, szinte gyerekként kezdtem 2008-ban. A balatoni
diszkóhajón ismerkedtem meg az akkori "mentorommal" Gyarmati Sándorral, aki
miatt elkezdtem a szakmával foglalkozni.

2009-ben a balatonmáriafürdői és révfülöpi ”bulihajó” rezidense lettem és a
Balatonon több hajón is játszottam, ahova a mai napig hívnak.

2013-ban sikeresen elvégeztem egy Dj tanfolyamot Budapesten, Smitzer Lajos
tanítványaként.

A hajó utolsó szezonjaiban és év közben is esküvőkön, bálokon,
rendezvényeken egyre inkább a retro, 70's 80's 90's évek zenéit kellett
előtérbe helyezni, ezért a korom ellenére ezt a műfajt is képviselem és
szeretem is, ami fontos! :)

2016-tól a vendéglátásba sodort az élet, külföldön is dolgoztam.

2018-tól számlaképes vállalkozó vagyok és hangmérnöknek tanulok Budapesten
(SET School). A megszerzett tudást, tapasztalatot örömmel kamatoztatom.

Gyarmati Sándor (Dj. Gyarmati)

Minden egy meglepetés szülinapi bulival kezdődött 2003-ban,
szakközépiskolás éveimben.

2006-tól a diszkóhajók (Balatonmáriafürdő, Fonyód, Badacsony, Balatonlelle,
Balatonboglát, Révfülöp) és a nagyatádi Gold Dance Club rezidense lettem.
Eközben felköltöztem Budapestre, ahol megismerkedtem egy nagyon jó
barátommal és egyben mentorommal, Bartos Péterrel (Bleier), akitől
elsajátítottam a deejay szakma „csínját-bínját”. Budapesten sikerült
fellépnem pár clubban (K2, Kaméleon, Viper Room, Trap cafe)

2013-ban neveztem a nagy múltú siófoki Flört the Club-ba a dj contest
elnevezésű tehetségkutató versenyre, amit sikerült megnyernem. Ezek után
pár alkalommal warm up dj-ként léptem fel a clubban, neves dj-k mellett (Dj
Budai, Dandy).

Majd vállaltam esküvőket, rendezvényeket.

2018-ban összehozott a sors egykori tanítványommal, Alexszel (Dj Ax).

Célunk, hogy át tudjuk adni a professzionális pioneer dj pulton keresztül,
ami a szívünkben van, a zene szeretetét.

Ezért hoztuk létre a rendezvény lemezlovas nevű szolgáltatásunkat.

Az rendezvény felvett zenei anyagát megkaphatják, ha igénylik, valamint
minden eseményről készítünk egy 3 perces összefoglaló videót a buli
hangulatról.

Ketten vagyunk, ezért a feladat is eloszlik, gyorsabban és rugalmasan
reagálunk a kihívásokra.

Ráadásul, ha az egyikünkkel történne is valami, biztosan meg lesz tartva a
buli.

Mi lehet még ennél is jobb?

Vendégünk egy AJÁNDÉK Ön által válogatott zenékből kevert egyedi stílusú
szakszerű mixre, bármilyen köszöntő szöveg rákeverésével is.

Kezdetnek itt van egy ajándék letölthető 90’s mix a hétvégékre. J

http://axgyarmati.hu/ajandek/

Ha szeretné, hogy a dj fiatalos lendülettel végig „tombolja” a bulit és ne
fáradjon el, kettőt kap egy áráért.

Köszönöm megtisztelő figyelmét, várom személyes találkozónkat.

Setler Alex

+36203456428

www.axgyarmati.hu