[egyebek] Fwd: Színházi-nevelési előadások

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2018. Május. 28., H, 09:55:36 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Scheer Barbara <szervezes at bohocokalathataron.hu>
Dátum: 2018. május 25. 15:16
Tárgy: Re: Színházi-nevelési előadások
Címzett: Scheer Barbara <szervezes at bohocokalathataron.hu>

Kedves Pedagógusok!

Már csak a május 30 és 31 szabad a Mianyánk című előadásra!

Hamarosan itt az év vége, jól eshet egy kis lazítás, valamilyen más fajta
tudás, ismeret befogadása a gyerekeknek is.

Szeretnénk mi is kedveskedni, így most bruttó 50.000Ft-os áron ajánlom
figyelmükbe ezt az új szereposztással futó csodálatos darabunkat!

Nagyon várom visszajelzésüket!

Üdv:

Scheer Barbara

+36 20 958 0258