[egyebek] Fwd: Pedagógusaink 2018 kutatás

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2018. Május. 10., Cs, 11:01:37 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: ttk at gtk.szie.hu <ttk at gtk.szie.hu>
Dátum: 2018. május 10. 10:57
Tárgy: Pedagógusaink 2018 kutatás
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Tisztelt Intézményvezető!

Körülbelül 3 hónappal ezelőtt kerestük fel Önöket „Pedagógusaink 2018”
címmel indított nonprofit egyetemi kutatásunkkal kapcsolatban.  A Szent
István Egyetem Társadalomtudományi Kutatócsoportjának nevében köszönjük
eddigi értékes segítségüket kutatásunkhoz.
Kérdőívünket jelenleg már 1348 pedagógus kolléga töltötte ki, de szeretnénk
tovább növelni a kitöltések számát, hogy kutatásunk minél átfogóbb,
reprezentatívabb képet tudjon nyújtani a vizsgált kérdésekben.
Ennek érdekében tisztelettel kérjük Önt és pedagógus kollégáit, hogy
továbbra is segítsék  munkánkat a kitöltéssel, illetve lehetőség szerint
osszák meg a felmérés felhívását tantestületükben, saját közvetlen
környezetükben.
A vizsgálat eredményeiről a kutatás lezárását követően tájékozódhatnak majd
a Szent István Egyetem, Társadalomtudományi és Tanárképző Intézet honlapján.

A kérdőív kitöltése 15-20 percet vesz igénybe, és elérhető a következő
linken: https://online-kerdoiv.com/index/v/h/pedagogusainkfelmeres2018

Kérdéseik és észrevételeik kapcsán örömmel állunk rendelkezésére az alábbi
elérhetőségeink bármelyikén.

Köszönettel és üdvözlettel:
Szabó Katalin, Lestyán Katalin, Kollár Péter

--
Társadalomtudományi Kutatócsoport

Szent István Egyetem
Gazdaság-és Társadalomtudományi Kar
Társadalomtudományi és Tanárképző Intézet
Páter Károly utca 1.
H-2100 Gödöllő, Magyarország

Honlap: www.tti.gtk.szie.hu
Telefon: +36-28-522-000 2202. mellék