[egyebek] Fwd: Szakmai nap a Bajor Gizi Színészmúzeumban

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2018. Május. 3., Cs, 07:58:26 CEST

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Maksai Ági <maksai.agi at oszmi.hu>
Dátum: 2018. május 2. 15:41
Tárgy: Szakmai nap a Bajor Gizi Színészmúzeumban

Tisztelt Pedagógusok!

2018. május 11-én 15 órától pedagógusok számára szakmai programot
szervezünk, amellyel célunk elsősorban a Kortársunk Csehov című új időszaki
kiállításunkhoz készült múzeumpedagógiai foglalkozások és múzeumi órák
bemutatása.
Szokásunkhoz híven, egy könnyed, kötöttségektől mentes pár órára készülünk,
süteménnyel, teával, kávéval, üdítővel.
Lakos Anna, a kiállítás kurátorának vezetésével megtekintjük a tárlatot,
majd belepillantunk a foglalkozások és az előadáselemző múzeumi óra
menetébe (Sirály, Három nővér c. művek alapján). Végezetül igény szerint
kötetlen beszélgetéssel búcsúzunk.
Nagy segítség nekünk, ha regisztrálnak a programra, hogy tudjunk kalkulálni
a létszámmal. Ezt könnyen meg lehet tenni az alábbi űrlap kitöltésével:
https://goo.gl/forms/VVpyqf8INutkhJ472

Szeretettel várjuk a programon, ami természetesen ingyenes!
Csatoltam a felhívást dokumentumként is, ha úgy gondolja, továbbítsa, ossza
meg a lehetséges érdeklődőkkel.

Üdvözlettel
Maksai Ági
múzeumpedagógus