[egyebek] Fwd: A fizika világa érdekes! - Ráadás időpont március 7-én!

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2018. Már. 3., Szo, 09:46:15 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Csodák Palotája <info at csopa.hu>
Dátum: 2018. március 2. 15:00
Tárgy: A fizika világa érdekes! - Ráadás időpont március 7-én!
Címzett: Pedagógus <papp.gyorgy at verespg.hu>

Hírlevelünk grafikai elemeket tartalmaz, ha nem jelennek meg *»tekintse meg
böngészőben.*
<https://www.csopa.hu/index.php?option=com_acymailing&ctrl=archive&task=view&mailid=145&key=QeXmIWgh&subid=8667-nAWsYaGAUSize9&tmpl=component&utm_source=newsletter_145&utm_medium=email&utm_campaign=a-fizika-vilaga-erdekes-raadas-idopont-marcius-7-en&acm=8667_145>

A fizika világa érdekes! - Ráadás időpont március 7-én!
Kedves Pedagógus! [image: logo]
[image: ---][image: banner]
[image: ---]

*Ráadás időpont március 7-én! *

*ENERGIA 2018 - A fizika világa érdekes! - az MVM Partner Zrt. Edukációs
Programja a Csodák Palotájában*

A március 6-ai turnusaink nagyon hamar beteltek. Ha az Ön osztálya is
lemaradt, most mégis el tudnak jönni! Ráadás időpont: március 7-én!
Regisztráljanak most!

Mindkét napon rendhagyó program várja a hozzánk látogató iskolai
csoportokat: az MVM Partner Zrt. Edukációs Programja látogat el az óbudai
Csopába, így a Társasággal együttműködve az elektrotechnika és fizika
érdekes világát - új szemszögből - mutathatjuk be. Az MVM Partner Zrt.
által kidolgozott interaktív fizikai kísérletek olyan szórakoztató és
tanulságos élményt jelentenek a felnövekvő generáció számára, amely révén
érthetőbbé, szerethetőbbé és érdekesebbé válik számukra a fizika világa. Az
Edukációs Program kiemelt figyelmet fordít a gyermekek minél szélesebb körű
ismeretszerzésének támogatására, elsősorban az általános iskola felső
tagozatos diákjait célozza.

Regisztráljanak most!
<https://www.csopa.hu/csodak-palotajarol/hirek/1622-energia-2018-a-fizika-vilaga-erdekes?utm_source=newsletter_145&utm_medium=email&utm_campaign=a-fizika-vilaga-erdekes-raadas-idopont-marcius-7-en&acm=8667_145>

*Csodák Palotája Nonprofit Kft.*

1036 Budapest, B
<https://maps.google.com/?q=1036+Budapest,+B+csi++t+38-44&entry=gmail&source=g>
écsi
<https://maps.google.com/?q=1036+Budapest,+B+csi++t+38-44&entry=gmail&source=g>
út 38-44
<https://maps.google.com/?q=1036+Budapest,+B+csi++t+38-44&entry=gmail&source=g>.
Buda EG Bevásárlóközpont 1. emelet.

Telefon: +36 1 814 8060 <+36%201%20814%208060> | Email: info at csopa.hu |
Honlap: www.csopa.hu

[image: --]
Amennyiben a továbbiakban nem kíván tőlünk több hírlevelet kapni kattintson
ide: *» Leiratkozás*
<https://www.csopa.hu/index.php?subid=8667&option=com_acymailing&ctrl=user&task=out&mailid=145&key=nAWsYaGAUSize9>