[egyebek] Fwd: Részvételi lehetőség az I. Kárpát-medencei Szabadegyetemen 2018. Július 8–10.

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2018. Jún. 14., Cs, 17:54:48 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Oktatási Hivatal <uzenet at oh.gov.hu>
Dátum: 2018. június 13. 10:25
Tárgy: Részvételi lehetőség az I. Kárpát-medencei Szabadegyetemen 2018.
Július 8–10.
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

*FELHÍVÁS*

*Részvételi lehetőség az I. Kárpát-medencei Szabadegyetemen 2018. július
8–10.*

Az Oktatási Hivatal az EFOP 3.10.1-17-2017-00001 *„Tematikus együttműködés
erősítése a köznevelés és felsőoktatás terén a Kárpát-medence szomszédos
országaival”* projekt keretén belül a Kárpát-medence magyar tannyelvű
iskolái hálózatosodásának támogatására *szabadegyetemet rendez* külhoni és
magyarországi intézményvezetők, pedagógusok, iskolai pszichológusok,
gyermekvédelmi felelősök, fejlesztő pedagógusok, hátránykompenzációt segítő
oktatási szakértők részére *2018. július 8*–*10. között.*

*Helyszín: Szabolcs-Szatmár-Bereg megye (a pontos helyszín egyeztetés
alatt)*

*A szabadegyetem témája:* a végzettség nélküli iskolaelhagyás csökkentése a
magyar nyelvű köznevelésben, támogató és hátránykompenzációs megoldások
bemutatása

A szabadegyetem programját a meghívó melléklete tartalmazza.

*A részvétel, valamint a szállás és ellátás ingyenes, de regisztrációhoz
kötött*. A helyszínre utazás költségeit a résztvevők maguk viselik.

Kérjük, előzetes részvételi szándékukat (az intézmény neve, címe, a
résztvevők száma) legkésőbb 2018. június 15., péntek 14.00 óráig jelezzék*
az alábbi e-mail-címen: **beres.jozsef at oh.gov.hu* <beres.jozsef at oh.gov.hu>

A szabadegyetem 400 résztvevőt fogad a jelentkezés sorrendjében.

Megjelenésükre számítva, üdvözlettel:

Dr. Gloviczki Zoltán
az Oktatási Hivatal elnöke

Kérjük, hogy az alábbi linkre történő kattintással igazolja vissza a levél
elolvasását: https://uzenetkezelo.kir.hu/index.php/email/visszaigazol/
92a8bd86-ac1f-4453-bbf1-2dd08a70cfb0