[egyebek] Fwd: MU Színház, gimnazistáknak ajánlott előadások

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2018. Ápr. 5., Cs, 10:30:49 CEST

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Flóra Gyepesi <flora.mugyakornok at gmail.com>
Dátum: 2018. március 28. 18:06
Tárgy: MU Színház, gimnazistáknak ajánlott előadások
Címzett: titkarsag at kosztolanyigimnazium.hu

Gyepesi Flóra vagyok, a *MU Színház*ból.

Mi egy befogadó színház vagyunk, nem állandó, de sokszor visszatérő
előadásokkal. Idén májusban is lesz nálunk néhány fontos témát
pedzegető, *gimnazistáknak
kifejezetten ajánlott előadás.*

Szeretnénk, ha ezek minél több diákhoz, pedagógushoz eljutnának, ezért
összeraktam egy ajánlót az adott előadásokról, amiket az egész MU nevében
szeretnék Önökön keresztül a diákok, tanárok figyelmébe ajánlani. * Mindezt
csatoltam egy Word- dokumentumban.*

Fontos, hogy 20 fő felett csoportkedvezményt biztosítunk, jegyet a
*szinhaz at mu-hu*- n lehet és érdemes foglalni.

Általános, és további információ a mu.hu oldalon található.

Remélem, hogy lesz előadás, amely felkelti az Önök érdeklődését, és örömmel
várjuk a diákokat, tanárokat egyaránt!

Bármilyen további felmerülő kérdéssel kérem forduljanak Barta Lucához, a
kommunikációs részleg vezetőjéhez:* luca at mu.hu <luca at mu.hu>*

Üdvözlettel,

Flóra