[egyebek] Fwd: Microchip magyar diákok fülében

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Sze. 26., K, 08:55:53 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Aniko Talas <anikoo.talas at gmail.com>
Dátum: 2017. szeptember 26. 8:23
Tárgy: Microchip magyar diákok fülében
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Tisztelt Igazgató Úr!

Az alábbi dokumentációval szeretném a tárgyként megjelölt állításomat
igazolni.
Sajnos fennáll a gyanú, hogy Magyarországon kb. 30-35 éve folyamatosan
minden újszülött fülébe microchipet nyomnak a születés utáni
hallásvizsgálatnál, vagy valamikor máskor, de mindenképpen akkor, amikor a
baba még a kórházban van. Mindez úgy történik, hogy a szülők semmit sem
tudnak az egészről. Bizonyítékul csak a saját kálváriámat tudom felhozni.
Azért fordulok polgári személyekhez, mert  a több éves ügymenet végén a
miniszterelnök úrtól nem kaptam segítséget. Orbán Viktor nem  hajlandó
intézkedni ezzel kapcsolatosan
Az alábbi bejegyzések megjelentek Facebook-on is nyilvános formában, miután
csak a körbemutogatás folyik mindenhol, és ez nem megoldás erre a
problémára.

Bejegyzéseim a Facebook-on:

2017. január 9.:

Tálas Anikó
 Budapest, 2015. március 31.
Budapest XVII.
<https://maps.google.com/?q=Budapest+XVII.%C2%A0+Bors%C3%B3+utca+25+1173+XVII.+ker%C3%BCleti&entry=gmail&source=g>
Borsó utca 25
<https://maps.google.com/?q=Budapest+XVII.%C2%A0+Bors%C3%B3+utca+25+1173+XVII.+ker%C3%BCleti&entry=gmail&source=g>
1173

XVII. kerületi
<https://maps.google.com/?q=Budapest+XVII.%C2%A0+Bors%C3%B3+utca+25+1173+XVII.+ker%C3%BCleti&entry=gmail&source=g>
Rendőrkapitányság                                  Tárgy: Feljelentés

Tisztelt Cím!

Alulírott, Tálas Anikó (481903 PA) feljelentést kívánok tenni Farkas
György, a Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium igazgatója ellen az
alábbiak miatt:
Én 1991-2011 között voltam a fent nevezett gimnázium tanára. 2011. december
végén adtam be az igazgató úrnak a felmondásomat, amelyet 2012. január 3-án
megerősítettem. Ekkor még volt egy egyórás beszélgetésünk Farkas Györggyel,
amelynek során megemlítettem neki, hogy tapasztalatom szerint az iskola
diákjainak fülében microchip van, amelyen keresztül valaki (vagy valakik)
manipulálja az életüket, a gondolkodásukat és a viselkedésüket.
Úgy tudom, Farkas György igazgató úr sem akkor, sem utána nem intézkedett
ez ügyben, ezért élek most ellene a feljelentés jogával.
Kérem Önöket az ügy alapos, mindenre kiterjedő vizsgálatára.

1 pld-t átvettem:
           Tálas Anikó
Bp. 2015. március 31.

Kántorné (rendfokozat+pecsét)

2017. január 3.

2015. március 31.: első írásbeli feljelentés a kerületi rendőrkapitányságon
2015. április 21.: értesítő végzés a kerületi gyámhivataltól a feljelentő
személy                                          gondnokság alá  helyezése
ügyében (ez én lennék)
A 4 oldalas értesítőben nem szerepel az eljárás megindításának kérvényezője
és oka.
A telefonos felvilágosítás alapján a kérvényező a kerületi
rendőrkapitányság.
2016. március 5.: végzés a kerületi gyámhatóságtól a gondnokság alá
helyezés ügyében indított eljárás megszüntetéséről
Értesültek: 1) a korábbi feljelentést benyújtó személy
                 2) a kerületi rendőrkapitányság bűnügyi osztálya
2016. október 27.: második írásbeli feljelentés a kerületi
rendőrkapitányságon
Ez a feljelentés az első feljelentés hiteles kézírásos másolata,
kiegészítve a jobb kéz mutató ujjának ujjlenyomatával.
A kerületi rendőrkapitányság több mint 60 napja hallgat.

(Kiegészítés: A telefonos felvilágosítás dr. Palik Tímea jogi referenstől
származott - kerületi gyámhivatal munkatársa -, aki szerint az indok a
microchipek említése)
Az ujjlenyomatos kiegészítés a 2. feljelentés esetében saját "ötlet" volt,
miután fennállt a gyanú, hogy valaki manipulálta a rendőrséget. Ez a
továbbiakból kiderül.
Tudomásom szerint minden közhivatalhoz eljuttatott levélre, bejelentésre a
hivatal max. 60 napon belül köteles válaszolni. Ha én nem teszek panaszt a
BRFK-n, a XVII. kerületi rendőrség a mai napig hallgatott volna a
megismételt feljelentésem után.)

2017. május 29.

Mi nem elég bizonyíték Orbán Viktornak?
Ha az első feljelentés miatt gyors-intézkedéssel a rendőrség gondnokság alá
helyezést kezdeményezett a microchipek említése miatt (márpedig így volt),
a második feljelentés után (ami szó szerinti másolata volt az elsőnek)
ugyanannak kellett volna történnie. Csak az volt a gáz számukra, hogy
odabiggyesztettem az ujjlenyomatomat is. Duplán, hogy értsenek belőle és ne
akarjanak hülyének nézni. Hónapokig hallgattak, aztán a BRFK-hoz, mint
felettes szervhez fordultam segítségért. Ők utasították a kerületi
kapitányság vezetőjét, hogy személyesen vizsgálja ki az ügyet, amire persze
nem került sor. Az ő részéről biztos, hogy nem. Valamelyik beosztott mosta
ki a rendőrséget a szutyokból, nevetséges módon. Itt tehát bezárult a kör.
Ezért fordultam a miniszterelnökhöz.

2017. június 3.

címzett: erkeztetok
Tisztelt (...)!
A panaszlevelemre küldött válaszát megkaptam. Engedje meg, hogy pár sorban
reflektáljak rá.
Ígérem, rövid leszek.
1. Kérem, máskor körültekintőbb legyen, mielőtt válaszol egy állampolgári
bejelentésre. Én ugyanis nemcsak szaktanárként, de szülőként is fordultam a
Miniszterelnök úrhoz, még ha ezt a levelemben nem is jeleztem.
2. A férjem a magyar Nemzetbiztonsági Szakszolgálat munkatársa volt sok
éven keresztül. Ennek is utánajárhatott volna.
3. A választ ekkora horderejű ügyben nem Öntől, hanem a Miniszterelnök
úrtól személyesen vártam.
Köszönöm, hogy meghallgatott.

(Kiegészítés: A fülbe helyezett microchip a magyar titkosszolgálat és az
összes többi belbiztonsági szervezet és egység munkaeszköze.
A Miniszterelnöki Hivatalba április elején eljuttattam az addigi ügymenet
teljes dokumentációját, amelyre május 30-i dátummal dr. Galambos Attila
ügyintéző neve alatt Kobza Csilla osztályvezetőtől kaptam választ. Orbán
Viktor hallgat. A megbízásából válaszoló szerint az állításom nincs
kellőképpen bizonyítva.)

Köszönöm, hogy végigolvasta az üzenetemet.
Egy problémát szerettem volna Önnek jelezni a levelemmel.

Üdvözlettel:
Tálas Anikó