[egyebek] Fwd: Kerek-e? filmbemutató és kvíz a Premier Kultcaféban

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Sze. 20., Sze, 07:48:13 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: KézenFogva Alapítvány <info at kezenfogva.hu>
Dátum: 2017. szeptember 19. 16:34
Tárgy: Kerek-e? filmbemutató és kvíz a Premier Kultcaféban
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Meghívó!

Egy különleges érzékenyítő célú programot szeretnénk a figyelmükbe ajánlani!

Mozgáskorlátozott érzékenyítő program, filmbemutató és interaktív
nyereményjáték.

Játékvezető DJ Dominique!

Gyere el, hogy kerekebb legyen a világ!

Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/280093195819988/
<http://kezenfogva.chr.hu/page.php?link=5768c8dc&id=909&b=1&x=130467&y=782&z=65&dt=1505831670>

www.kezenfogva.hu/kerek-e
<http://kezenfogva.chr.hu/page.php?link=1bf8e155&id=913&b=1&x=130467&y=782&z=65&dt=1505831670>

Plakát itt letölthető.
<http://kezenfogva.chr.hu/page.php?link=4984k8ba&id=911&b=1&x=130467&y=782&z=65&dt=1505831670>

Kerekes-szék: tapasztald meg magad is! 25 perc (doku)

Kétfajta ember van: a kerekesszékes, és akinek nincs ki minden kereke.
Igen, ez egy kerekesszékes vicc, ami a kerekesszékesek büszkeségére épít.

A teljes életet élő emberek gyakran el sem tudják képzelni, hogy milyen az
élet valami fogyatékossággal....
Hogyan lehet együtt élni azzal, hogy (például) mozgáskorlátozott vagy?

Néhány pesti egyetemista srác 2014-ben kipróbálta: kölcsönkértek egy
kerekesszéket, és egymás között beosztva, egy-egy hétig kerekesszékesként
éltek. Ezzel jártak órára, könyvtárba, bulizni, és ezzel élték meg a
mindennapokat, a párkapcsolatukat stb. Élményeiket elmesélték, és ezért
2015-ben még többen próbálták ki. Tapasztalatokat szereztek, és
elköteleződtek amellett, hogy érdemben segítsenek a kerekesszékeseknek.
2016-ban már intézményi támogatók is melléjük álltak: KézenFogva
Alapítvány, Bp. Corvinus Egyetem, EVK szakkollégium, Route 4U.

Lehet, hogy néhány év múlva ebből mozgalom lesz, - ez majd kiderül.
Ami minket illet, mi annak örülünk, hogy ott voltunk a mozgalom kezdeténél,
nyomon követtük, felvettük és közreadjuk a tapasztalataikat, az ifjúkori
lelkesedésüket és fáradozásukat a kb. 250 000 fős hazai mozgáskorlátozott
kisebbség integrációjáért.

Letenyei László és Pétervári Péter

A vetítés után egy vidám vetélkedőre várjuk a téma iránt érdeklődőket!

Vetítés: 2017. szeptember 21-én 18:00 órakor  a Premier Kultcaféban, (1085,
Budapest, Üllői út 2-4.)

A belépés ingyenes, de nagyon hálásak leszünk, ha jelzi részvételi
szándékát az alábbi linken: https://goo.gl/forms/YRJXfE6Fcw8yP87C3
<http://kezenfogva.chr.hu/page.php?link=5f79466b&id=912&b=1&x=130467&y=782&z=65&dt=1505831670>

 A film a Corvinus Egyetem és a KézenFogva Alapítvány szervezésében, a
Route4U magyar fejlesztésű mobilalkalmazás támogatásával megvalósult
közvélemény formáló programról szól.

Házigazdák:
Letenyei László, Szociológia és Társadalompolitika Intézet
Németh Marietta, BCE Diáktanácsadó
Pordán Ákos, KézenFogva Alapítvány
--------- következő rész ---------