[egyebek] Fwd: Múzeumpedagógiai programok az MKVM-ben

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Sze. 19., K, 09:54:03 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Miszné Korenchy Anikó <korenchy.aniko.mkvm at gmail.com>
Dátum: 2017. szeptember 19. 9:36
Tárgy: Múzeumpedagógiai programok az MKVM-ben
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Programok a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeumban - 2017 ősz
View this email in your browser
<http://mailchi.mp/c19cc34479b9/mzeumpedaggiai-programok-az-mkvm-ben-1887369?e=0bfdd0f880>
*"Én egy táboros vagyok, de nagyon jó a tábor is, meg a kiállítás is. KM"*
------------------------------
*"Nagyon érdekes, izgalmas múzeum. Visszajövünk! Köszönjük szépen. Ligeti
Judit és Ligeti Zsuzsanna"*
------------------------------
*"Ilyen érdekes kiállítást már rég nem láttam egy ilyen kis múzeumban,
gratulálok!2017. 08. 20. H. Emőke"*

<http://mkvm.us8.list-manage1.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=7fa2a5e0f7&e=0bfdd0f880>
<http://mkvm.us8.list-manage1.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=33043b2b66&e=0bfdd0f880>
Tweet
<http://mkvm.us8.list-manage.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=4a80264fd5&e=0bfdd0f880>
<http://us8.forward-to-friend1.com/forward?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=82cf2663f1&e=0bfdd0f880>
to Friend
<http://us8.forward-to-friend1.com/forward?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=82cf2663f1&e=0bfdd0f880>
<http://mkvm.us8.list-manage.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=3191ca9cd8&e=0bfdd0f880>
Share
<http://mkvm.us8.list-manage2.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=16bacf53e8&e=0bfdd0f880>
Élmények és tanulás a múzeumban
Múzeumpedagógiai hírlevél pedagógusoknak 2017 ősz
*IDÉN IS*

*Múzeumok Őszi Fesztiválja*
2017. szept. 25. - nov. 12.
www.oszifesztival.hu
<http://mkvm.us8.list-manage1.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=21b0e5d1a5&e=0bfdd0f880>
*Utazó múzeum - Terítéken a múzeum*

*Ingyenes foglalkozások kérhetők az Őszi Fesztivál ideje alatt! *
További információ:
http://www.oszifesztival.hu/programok_hu.html?pid=383

*Óvodapedagógusok Napja 2017. október 12. 10-16 óráig*
Őszköszöntő és Szabad a vásár című - óvodások számára kidolgozott
foglalkozásainak tesztelése 50 % kedvezménnyel vagy III. kerületi óvodák
számára ingyenesen.

*Regisztráció: Miszné Korenchy Anikó korenchy.aniko.mkvm at gmail.com
<korenchy.aniko.mkvm at gmail.com>  Tel: 1/375-6249 115-ös mellék*
*ÓBUDAI MÚZEUMPEDAGÓGIAI BÖRZE*
2017. szeptember 18. hétfő, 15.00-17.00
Helyszín: Goldberger Textilipari Gyűjtemény, 1036 Bp., Lajos u. 136-138.

Szeretettel várjuk a pedagógusokat *ingyenes* kulturális börzénkre, ahol*
az óbudai múzeumok és könyvtárak mutatkoznak be a 2017/2018-as tanévre
szóló múzeum- és könyvtárpedagógiai kínálatukkal*. A kötetlen eseményen az
érdeklődők megismerhetik a kerület iskolán kívüli oktatási palettáját, az
óvodás-, az általános iskolás és a középiskolás korosztály számára ajánlott
foglalkozásokat és személyesen egyeztethetnek az intézmények képviselőivel.
Látogasson el az eseményre és* találja meg az Ön diákjainak leginkább
megfelelő foglalkozást!* Minden kedves érdeklődőt szeretettel várunk!

A börzén bemutatkozó intézmények:* FSZEK Krúdy Gyula Könyvtár, Óbudai
Platán Könyvtár, Aquincumi Múzeum, Kassák Múzeum, Kiscelli Múzeum, Magyar
Kereskedelmi- és Vendéglátóipari Múzeum, Óbudai Múzeum és Goldberger
Textilipari Gyűjtemény, Vasarely Múzeum.*

*A lámpás én vagyok – Tanárok éjszakája*
*2017. nov. 27. 18-20 óráig*

A Tudatos vásárlás című foglalkozásunk bemutatása, és konzultáció az eddigi
programok felhasználhatóságáról, az újak iránti igényekről.
*A programra pedagógusokat várunk. A belépés díjtalan, de regisztráció
szükséges.*

Közép-magyarországi partnereket keresünk egy sürgősen beadandó VEKOP
7.3.4-17 pályázathoz (Kulturális intézmények a köznevelés
eredményességéért)!!!
További információ: Miszné Korenchy Anikó

*korenchy.aniko.mkvm at gmail.com <korenchy.aniko.mkvm at gmail.com>  Tel:
1/375-6249 115-ös mellék*
<http://mkvm.us8.list-manage.com/track/click?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=6edd204d96&e=0bfdd0f880>
*Copyright © 2017 Magyar Kereskedelmi es Vendeglatoipari Muzeum, All rights
reserved.*
3. kerületi középiskolák

*Our mailing address is:*
Magyar Kereskedelmi es Vendeglatoipari Muzeum
Budapest, Korona tér 13, Magyarország
Budapest, Budapest 1036
Hungary

Add us to your address book
<http://mkvm.us8.list-manage.com/vcard?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=51dfeee593>

unsubscribe from this list
<http://mkvm.us8.list-manage2.com/unsubscribe?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=51dfeee593&e=0bfdd0f880&c=82cf2663f1>
update subscription preferences
<http://mkvm.us8.list-manage.com/profile?u=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&id=51dfeee593&e=0bfdd0f880>

[image: Email Marketing Powered by MailChimp]
<http://www.mailchimp.com/monkey-rewards/?utm_source=freemium_newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=monkey_rewards&aid=4142f35d34eaa1db5fe27ceb4&afl=1>