[egyebek] Fwd: Meghívó

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Okt. 16., H, 09:04:17 CEST

MISIK?

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: VPG, titkárság <titkarsag at verespg.hu>
Dátum: 2017. október 13. 8:00
Tárgy: Fwd: Meghívó
Címzett: Papp György <papp.gyorgy at verespg.hu>

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Dr. Gáti József <gati at uni-obuda.hu>
Dátum: 2017. október 12. 19:43
Tárgy: Meghívó
Címzett: "Dr. Gáti József" <gati at uni-obuda.hu>

*Tisztelt Igazgató Úr!*

Az Óbudai Egyetem adózva neves tanulója, Galamb József emlékének *2017.
október 27-én Ford Emlékülést* rendez Galamb József tanulmányainak
helyszínén, a mai Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Karon
(1081 Budapest, Népszínház utca 8.). Az Emlékülésnek az a három évforduló
ad különös jelentőséget, hogy 120 éves a Quadricycle, az első Henri Ford
alkotta autó, 110 éve kezdte meg Galamb József a T-modell tervezését,
valamint 90 éve készült az utolsó T- és az első A-modell. A rendezvény
programja az alább jelzett honlapon érhető el.

Az Emlékülésre Önt, kollégáit, az érdeklődő diákokat, az ismerősöket ezúton
tisztelettel meghívom. Kérem, hogy részvételi szándékukat a program
honlapján, a http://conf.uni-obuda.hu/Ford2017/ felület jobb felső részén
elhelyezett „Regisztráció” kifejezés alkalmazásával lehet.

Köszönöm megtisztelő figyelmét, várjuk Önöket az Emlékülésen!

Üdvözlettel, Gáti József

*Dr. Gáti József*
Általános rektorhelyettes
*Óbudai Egyetem*
1034 Budapest, Bécsi út 96/B

Tel.: 1/666-5604
Fax: 1/666-5621
gati at uni-obuda.hu

http://www.uni-obuda.hu

*Dr. József Gáti *Vice-Rector for General Affairs
* Óbuda University*
Bécsi út 96/B, H-1034 Budapest, Hungary
Tel.:+36-1-666-5604 <+36%201%20666%205604>
Fax: +36-1-666-5621 <+36%201%20666%205621>
gati at uni-obuda.hu
http://www.uni-obuda.hu