[egyebek] Fwd: Techtogether Automotive Hungary rendezvény regisztráció

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Okt. 11., Sze, 09:52:16 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: VPG, titkárság <titkarsag at verespg.hu>
Dátum: 2017. október 11. 9:12
Tárgy: Fwd: Techtogether Automotive Hungary rendezvény regisztráció
Címzett: Papp György <papp.gyorgy at verespg.hu>

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7
<https://maps.google.com/?q=1039+Budapest,+Csob%C3%A1nka+t%C3%A9r+7&entry=gmail&source=g>.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

----------

Tisztelt Igazgató Hölgy/Úr!

Remélem eljutott Önhöz korábbi tájékoztató levelem és számíthatunk
iskolájukból tanulók megjelenésére a magyar műszaki képzéssel foglalkozó
egyetemek hallgatói között zajló versenyen! A versenyen az alábbi egyetemek
hallgatói vesznek részt: BME, Széchenyi István Egyetem, Győr,Pannon
Egyetem, Veszprém, Debreceni Egyetem, Miskolci Egyetem, Neumann János
Egyetem, GAMF, Pécsi Tudományegyetem, Óbudai Egyetem, Pannon Egyetem
Mérnöki Kar, Zalaegerszeg, Szegedi Tudományegyetem, ELTE SAVARIA EGYETEMI
KÖZPONT.

Tizenhat járműépítő egyetemi csapat vesz részt a rendezvényünkön, ahol
október 19-20-án a középiskolai tanulók válaszokat kaphatnak a műszaki
felsőoktatásban részt vevő hallgatóktól. Élmény és tapasztalat első kézből.
A rendezvény ingyenes, de regisztráció köteles. A tanulókat az alábbi
linken tudják regisztrálni a belépéshez:

http://eregistrator.hu/ereg/registration.php?ltid=LM&idid=E4
&prid=AMH17&mode1=K&lngid=hu&flogo=0&flag=0&c=0&initnew=1&nuv=1

Levelemhez csatolom a korábban megküldött ismertetőt és a verseny
programját a jobb tájékoztatás érdeklében.

Üdvözlettel,
Szammer István

Ügyvezető igazgató

Mobil:  +36-30-9938400 <+36%2030%20993%208400>

E-mail: iszammer at autopro.hu

*auto**pro**.hu* */* Trivero Kft.
Cím: 9022 Győr, Bajcsy- Zs. u. 44.