[egyebek] Fwd: 2018. január 15-én indul a jövő évi regisztráció

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Nov. 21., K, 07:52:25 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Országos Erdészeti Egyesület <erdovarazs at oee.hu>
Dátum: 2017. november 20. 21:19
Tárgy: 2018. január 15-én indul a jövő évi regisztráció
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

[image: OEE] <http://erdeivandor.hu/>

Tisztelt Pedagógusok!Kedves Kollégák!

*400 vándortábor vezető pedagógus készülhet a nyári táborozási időszakra*

*Az idei évben 400 pedagógus végezte el sikerrel a „Gyalogos
vándortábor-vezető” továbbképzést. Ők már készülhetnek a jövő nyáron június
16. és augusztus 20. között zajló táborozási időszakra, amelyre január
15-én nyílik meg a jelentkezés. Új, a tavaszi félévben zajló képzésre is
lehet majd regisztrálni ugyanebben az időpontban.*

November 12-én zárult az Országos Erdészeti Egyesület és a Testnevelési
Egyetem által szervezett „Gyalogos vándortábor-vezető” továbbképzés őszi
szakasza, amely során újabb csoportok tettek sikeres vizsgát az Erdei
Vándortábor Program keretében. A vizsgázott, táborvezető-képzést
megszerzett pedagógusok száma így már 400-ra növekedett, ők mindannyian
csoportvezetőként szervezhetnek majd iskolai vagy civil szervezeti
csoportokat a 2018 nyarán ismét induló Vándortábor Program erdei táboraiba.

A 2017-ben kialakított és sikerrel tesztelt 5 erdei vándortábor útvonalon –
a Bakonyban, a Börzsönyben, a Mátrában, a Mecsekben és a Pilisben – 2018
nyarán, június 16. és augusztus 20. között tart majd a táborozási időszak.

*Az útvonalakat működtető Országos Erdészeti Egyesület a helyi
erdőgazdaságok segítségével ráadásul leveszi a táborszervezés nehézségeit a
csoportok kísérői válláról, hiszen biztosítják a szállást és az étkezést,
továbbá kulturális és erdei iskolai programokat is kínálnak.* Már most
lehet kezdeni a felsős vagy középiskolás diákokból álló csoportok
szervezését, hogy a 2018. január 15-én megnyíló regisztráció során minél
hamarabb le lehessen foglalni a megfelelő időpontokat.

Azok se csüggedjenek, akik eddig nem vettek részt a képzésben, hiszen*
január 15-én nemcsak a nyári táborozási időpontokra, hanem a tavasszal
ismét induló pedagógus továbbképzésre is lehet majd jelentkezni!* Így olyan
tanárok is megkezdhetik a táborok szervezését, és regisztrálhatnak
csoportot, akik még nem szerezték meg a képesítést, hiszen tavasszal ezt
még időben megtehetik.

A képzett pedagógusok ráadásul az Erdei Vándortábor programban
kedvezményekre jogosultak: táborvezetési díjat kapnak és részvételi díjat
sem kell fizetniük.

Az Erdei Vándortáborokra jelentkezni 2018. január 15-től lehet majd a
www.erdeivandor.hu honlapon keresztül. A regisztráció megnyitásáig várjuk
esetleges kérdéseiket az info at erdeivandor.hu e-mail címen.

Aki pedig fel szeretné idézni a nyári emlékeket, vagy kedvet szeretne kapni
az erdei vándorlásra, nézze meg a 2017-es táborokról készült videóink
egyikét:

   - Börzsönyi bejáró túra
   <https://www.facebook.com/ErdeiVandor/videos/1852022781777913/>
   - Pilisi túra
   <https://www.facebook.com/ErdeiVandor/videos/1852025255110999/>
   - Bakonyi túra
   <https://www.facebook.com/ErdeiVandor/videos/1852027855110739/>

Budapest, 2017. november 20.

Országos Erdészeti Egyesület
[image: OEE] <http://erdeivandor.hu/>

Ezt az email-t a velünk kapcsolatban álló intézményeknek küldtük ki.

Országos Erdészeti Egyesület
1021 Budapest, Budakeszi út 91
<https://maps.google.com/?q=1021+Budapest,+Budakeszi+%C3%BAt+91&entry=gmail&source=g>
.
Tel: +36(1)201-6293 <+36%201%20201%206293>
[image: Workmanager CRM Rendszer]
A listáról való végleges leiratkozáshoz kattintson az alábbi hivatkozásra:
leiratkozás
<https://oee.workmanager.hu/?op=api/marketing2010/unsubscribe/142d82da62cf13492a557360a99b94f7>
--------- következő rész ---------