[egyebek] Fwd: Világhírű rendezők, ünnepelt előadások - IV. Madách Nemzetközi Színházi Találkozó a Nemzeti Színházban

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2017. Már. 31., P, 08:16:12 CEST

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Nemzeti Színház <vanda.polgar at nemzetiszinhaz.hu>
Dátum: 2017. március 30. 16:40
Tárgy: Világhírű rendezők, ünnepelt előadások - IV. Madách Nemzetközi
Színházi Találkozó a Nemzeti Színházban
Címzett: titkarsag at verespg.hu

[image: MITEM]

Kedves Nézőink!

A *IV. Madách Nemzetközi Színházi Találkozó*ra olyan mesterek sora
érkezik *2017.
április 12. és 30. között*, akik a világszínház meghatározó alakítói és
újítói.

A *MITEM 23 produkció*jára kínált *jegyek 90 %-a elfogyott*, de néhány
előadásra maradt még szabad jegy. Szíves figyelmükbe ajánljuk a Macedón
Nemzeti Színház *Az élet szép* című előadását, melyet *Alexander Morfov*
rendezett. A darabot* április 19-én 19 órákor* nézhetik meg a*
Nagyszínpadon*.

Klasszikus művek színrevitelei tették világhírűvé *Nekrošius*t és
társulatát. Legújabb előadásuk Franz Kafka utolsó elbeszéléséből, *Az
éhezőművész*ből készült, melyet *április 30-án 20 órától játsszunk.*

*A MITEM április 12-én 17 órakor az olasz Teatro Tascabile di Bergamo
utcaszínházi produkciójával nyílik meg, melyet a Nemzeti Színház előtti
hajóorrban ingyenesen tekinthetnek meg!*

*Magyar színész játssza a világhírű Faust előadás címszerepét a MITEM
fesztiválon.* *Silviu Purcărete* a legjobb román színészek közül
választotta ki az ideális szereposztást, így lett* Faust Ilie
Gheorghe* és *Mefisztó
Ofelia Popii*. Sajnos Ilie Gheorghe egészségügyi problémákkal küzd, ezért
a szebeni színház vezetése úgy döntött, hogy *Faust szerepét Bács Miklós, a
Kolozsvári Állami Magyar Színház tagja vegye át*.

A IV. MITEM fesztiválról bővebb tájékoztatást a *www.mitem.hu
<http://www.mitem.hu>* oldalon találnak, valamint figyelmükbe ajánljuk a *MITEM
facebook* oldalát is!

Idén is nagy szeretettel várjuk Önöket a MITEM-en!

Nemzeti Színház

Leiratkozás a hírlevélről »
<https://nemzetiszinhaz.hu/newsletter/stat/gq6xymjtg27tc?ln=unsubscribe>