[egyebek] Fwd: Ingyenes múzeumi óra a Sziklakórház Atombunker Múzeumban

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Már. 22., Sze, 15:59:41 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Sziklakórház Atombunker Múzeum <marketing at sziklakorhaz.eu>
Dátum: 2017. március 22. 15:17
Tárgy: Ingyenes múzeumi óra a Sziklakórház Atombunker Múzeumban
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

*INGYENES MÚZEUMI órával várjuk Önt és diákjait a  Sziklakórház Atombunker
Múzeumban!**Ismertesse meg diákjaival a XX. század sorsfordító eseményeit
valós történelmi helyszínen!*

*Ingyenes múzeumi órák*
 Ha osztályát 2017. április 1-től június 30-ig normál vagy interaktív
tárlatvezetésre regisztrálja, akkor a diákok a befizetett túra előtt egy
ingyenes, ajándék történelemórán is részt vehetnek! Az ingyenes múzeumi óra
csak látogatással együtt vehető igénybe!

   - A normál tárlatvezetés díja (26 év alatt, 10% csoportkedvezménnyel -
   amely 15 fő feletti csoport érkezése esetén vehető igénybe) 1620 Ft/fő.
   - Pedagógusoknak a belépés díjtalan
   - Az interaktív tárlatvezetés díja a belépőkön felül +15 000 Ft/csoport
   (egy csoport max. 15 fő).
   - Az ingyenes múzeumpedagógiai foglalkozás igény szerint négy témából
   választható:

*- Embermentők - ÚJ TÉMA! - II. világháború - 1956-os forradalom
   - Hidegháború*

A választott témát a csoportjelentkezésnél kérjük, feltétlenül jelezze!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy múzeumi óráinkra kizárólag hétköznapra tudunk
foglalást fogadni.

*"Én lettem a halál, a világok pusztítója" c. kiállítás*
2017-ben kiemelt témaként kezeljük a Hirosimát és Nagaszakit ért
atomtámadást. Idén nyitjuk meg az *"Én lettem a halál, a világok
pusztítója"* c. kiállításunkat, amely az atomfegyverek emberre és
környezetre mért pusztító hatását mutatja. Célunk, hogy ráirányítsuk a
figyelmet a kibontakozó új hidegháború veszélyeire.

*Regisztráció *
A csoportos látogatáshoz és a kedvezmény igénybevételéhez, *előzetes
regisztráció szükséges, az **info at sziklakorhaz.hu* <info at sziklakorhaz.hu>*
e-mail címen keresztül*. Kérjük, jelezze a választott időpontot,
csoportlétszámot és a múzeumi óra választott témakörét. További
információk: www.sziklakorhaz.hu

Látogassanak el a Sziklakórház Atombunker Múzeum mellett a Hadtörténeti
Intézet és Múzeumba is, és vegyék igénybe az ingyenes vasúti kedvezményt!

Kérjük fogadják szeretettel mellékelt kiadványunkat.

Szeretettel várjuk Önt és diákjait!

Sziklakórház Atombunker Múzeum
Budapest I., Lovas út 4/c.
Tel.: +36 70 7 01 01 01