[egyebek] Fwd: felhívás

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Már. 16., Cs, 11:14:40 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Tomory Ibolya <tomory.ibolya at tmpk.uni-obuda.hu>
Dátum: 2017. március 15. 22:21
Tárgy: Fwd: felhívás
Címzett: titkarsag at obudaigimnazium.hu, papp.gyorgy at verespg.hu, info at kkg.hu,
posta at babits.hu, bakonyi at apaczai.elte.hu, igazgato at vpg.hu, igh at kolcsey-bp.hu,
madach at mig.hu, info at vmgsuli.hu, sebokk at leovey.hu, zmg at zmg.hu,
gorbe at sztmargitgimi.sulinet.hu, vmgigh at gmail.com, iskolatitkar at berzsenyi.hu,
igazgato at szigbp.hu, gertner at dozsa-bp.sulinet.hu, gertner at dozsa.bp.sulinet.hu,
szag at szag.hu, riz.levente at rakosmente.hu, info at karinthy.hu

Konferencia felhívás

Az Óbudai Egyetem Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar
HAZAI ÉS KÜLFÖLDI MODELLEK A PROJEKTOKTATÁSBAN
címmel
2017. május 23-án (kedden)

Nemzetközi Tudományos Konferenciát
szervez, amelyre tisztelettel meghívjuk!

A konferencia fővédnökei:
Prof. Dr. Palkovics László, oktatásért felelős államtitkár
Prof. Dr. Réger Mihály, az Óbudai Egyetem rektora

Célunk, hogy elősegítsük a gyakorlatorientált oktatás megújulását a hazai
és a határon túl megvalósított sikeres projektoktatás tapasztalatainak
bemutatásával, valamint a résztvevő oktatók, kutatók e téren elért
tudományos eredményeivel.
A konferencián résztvevő pedagógusoknak (óvodapedagógusok, tanítók,
tanárok) a 277/1997. (XII.22.) Korm. rendelet értelmében tanúsítványt
adunk, amely 9 órával beleszámít a továbbképzések teljesítésébe.
Tervezett témakörök/szekciók:
• Projektoktatás a mérnökképzésben
• Projektoktatás a pedagógusképzésben
• Projektoktatás a szakképzésben
• Projektoktatás a közoktatásban
• Projektoktatás a művészeti képzésben és nevelésben
• Környezetpedagógiai és erdőpedagógiai projektek
• Projektek az egészség-tudatosságért
• Projektek a nemzettudat kialakításáért
• IKT és projektoktatás
• Fejlesztőpedagógiai projektek
• Tehetséggondozás és a projektpedagógia
• Felzárkóztatás és a projektoktatás

A konferenciára jelentkezni elektronikusan lehet a konferencia hivatalos
honlapján az alábbi címen:

http://konferencia.rkk.uni-obuda.hu/projektkonferencia_2017/

A konferencia helyszíne: Óbudai Egyetem 1034 Budapest, Doberdó u. 6.
Schmalz terem

A konferencia regisztrációs díja: 8.000 Ft.
2017.04.20-ig történő átutalás esetén a kedvezményes részvételi díj 6.000
Ft.

Kérjük, tekintse meg a konferencia honlapját, ahol regisztrálhat, részletes
tájékoztatást olvashat a szakmai anyagok benyújtásáról, s rendszeresen
tájékozódhat az aktuális információkról is:

http://konferencia.rkk.uni-obuda.hu/projektkonferencia_2017/

Várjuk jelentkezését, és kérjük, hívja fel kollégái és tanítványai
figyelmét is a konferenciára!

Üdvözlettel:
Dr. habil Kisfaludy Márta Bodáné Dr. Kendrovics Rita
ÓE-RKK dékán Szervező Bizottság elnöke
a Konferencia elnöke bodane.rita at rkk.uni-obuda.hu

--
Bodáné Dr. Kendrovics Rita
egyetemi docens,
Óbudai Egyetem
Rejtő Sándor Könnyűipari és Környezetmérnöki Kar
Környezetmérnöki Intézet
061-666-5947