[egyebek] Fwd: Internet, játékok, okostelefonok - online kurzus

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Jún. 5., H, 09:53:13 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Tóth Dániel Pszichológus <pszichologuspasi at gmail.com>
Dátum: 2017. május 31. 16:45
Tárgy: Internet, játékok, okostelefonok - online kurzus
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Tisztelt Iskolavezetés,

Tóth Dániel  vagyok egy az *internet* a *videojátékok* és a virtualitás
pszichológiájára szakosodott pszichológus. Manapság a szülők és gyerekeik,
a tanárok és diákok között mintha egy szakadék tátongana. Gyakran nem értik
egymást mintha más nyelvet beszélnének, más világban élnének. Egyre több
időt töltünk az *okostelefon*, az internet, és a videojátékok világában, és
sokakban felmerülnek az alábbi kérdések:

*- Mennyit játszhat egy gyerek? Mikortól kell aggódni?*

*- Segíti vagy gátolja az internet a személyiség fejlődését?*

*- Ez függőséget okoz? Ha igen mik ennek a jelei?*

*- Hogyan hatnak a közösségi oldalak a kapcsolatainkra?*

*- Hol az okostelefon helye a mindennapokban, az iskolában és otthon?*

*- Mit tehet a tanár? Mit tehet a szülő?*

Ilyen és ehhez hasonló kérdések megválaszolására készítek most nyáron egy
online elvégezhető kurzust, kimondottan szülőknek és tanároknak. Ez a
kurzus egy a generációs szakadékot áthidaló útmutató lenne a virtualitás
dzsungeléhez, ám ehhez szükségem lenne az önök segítségére. Hiába a közel
10 évnyi szakmai tapasztalat én csak egy szakember vagyok, önök találkoznak
vele napi szinten, hogy mi az ami leginkább gondot okoz. Amennyiben látják
létjogosultságát egy ilyen témájú online kurzusnak, kérem segítsenek, hogy
ez igazán hasznos lehessen. Ha a következő 1-2 hétben megteszik, hogy
rászánnak 2 percet az alábbi rövid kérdőív kitöltésére azt nagyon
megköszönöm.

*https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfmnnUlxxz-WS7HzSaIYof6556MZHqAvlLz3KPadMLOvD8LIQ/viewform?c=0&w=1
<http://facebook.us15.list-manage.com/track/click?u=e847085b059da036e70336859&id=7ce163b341&e=6ef2170d92>*

Üdvözlettel,

Tóth Dániel
pszichológus
pszichologuspasi.hu

This email was sent to papp.gyorgy at verespg.hu
*why did I get this?*
<http://facebook.us15.list-manage1.com/about?u=e847085b059da036e70336859&id=4bc166ed03&e=6ef2170d92&c=55900842a5>
    unsubscribe from this list
<http://facebook.us15.list-manage.com/unsubscribe?u=e847085b059da036e70336859&id=4bc166ed03&e=6ef2170d92&c=55900842a5>
    update subscription preferences
<http://facebook.us15.list-manage.com/profile?u=e847085b059da036e70336859&id=4bc166ed03&e=6ef2170d92>
Consultation · Murányi Street · Budapest, Bu 1114 · Hungary

[image: Email Marketing Powered by MailChimp]
<http://www.mailchimp.com/monkey-rewards/?utm_source=freemium_newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=monkey_rewards&aid=e847085b059da036e70336859&afl=1>