[egyebek] Fwd: IV. MITEM

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Jan. 31., K, 07:58:55 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: VPG, titkárság <titkarsag at verespg.hu>
Dátum: 2017. január 31. 7:20
Tárgy: Fwd: IV. MITEM
Címzett: Tanárok <tanarok at verespg.hu>

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Nemzeti Színház <vanda.polgar at nemzetiszinhaz.hu>
Dátum: 2017. január 30. 16:25
Tárgy: IV. MITEM
Címzett: titkarsag at verespg.hu

[image: MITEM]

Kedves Nézőink!

A Nemzeti Színház *2017. április 12.* és *30.* között rendezi meg a *IV.
Madách Nemzetközi Színházi Találkozó*t (MITEM). Az elmúlt három esztendő
egyaránt nagyon sikeres fesztiválját látványos, izgalmas találkozó követi
majd az idei évben!

Áprilisban *11 ország 23 előadása* érkezik a fesztiválra, amelyeket *4
színpadon* mutatunk be.

A kortárs színházi világ legelismertebb alkotói közül hozunk el jó néhányat
Budapestre: *Silviu Purcărete*, *Krystian Lupa*, *Rimas Tuminas*, *Eimuntas
Nekrošius* vagy *Alvis Hermanis* a világ élvonalába tartozó rendezők.
Európa két legrégebbi kísérleti színházának mesterei, *Eugenio Barba*
és *Thomas
Richards* pedig - előadásaik bemutatása mellett - több évtizedes
tapasztalataikat osztják majd meg mesterkurzusaikon.

A Nemzeti Színház produkciói közül a *III. Richárd*, a *Cyrano de Bergerac*,
*A krokodilus* és a *Részegek* című előadás került be a *MITEM* programjába.

Minden előadás után *közönségtalálkozót* szervezünk az alkotókkal,
számos *szakmai
beszélgetésre* kerül sor, *Helmut Stürmer díszletkiállítását *pedig a*
Zikkuratban *rendezzük be.

Az előadásokra jegyeket a* jegy at nemzetiszinhaz.hu <jegy at nemzetiszinhaz.hu>*
e-mail címen vagy a *nemzetiszinhaz.hu <http://nemzetiszinhaz.hu> honlapon
keresztül tudnak vásárolni*.

Szakmai jegyet a* szakmaijegy at nemzetiszinhaz.hu
<szakmaijegy at nemzetiszinhaz.hu> *email címen, sajtójegyet pedig a*
zsofia.sallai at nemzetiszinhaz.hu <zsofia.sallai at nemzetiszinhaz.hu> *címen
igényelhetnek.

A szakmai és sajtójegy igényléseket* február 28-ig fogadjuk*, ezeket a
jegyeket* március 17-ig át is kell venni.*

A IV. MITEM fesztiválról bővebb tájékoztatást a *www.mitem.hu
<http://www.mitem.hu>* oldalon találnak, valamint figyelmükbe ajánljuk a *MITEM
facebook* oldalát is!

Idén is nagy szeretettel várjuk Önöket a MITEM-en!

Nemzeti Színház

Leiratkozás a hírlevélről »
<https://nemzetiszinhaz.hu/newsletter/stat/gqzhymjtg27tc?ln=unsubscribe>