[egyebek] Fwd: Búcsú és beköszönés

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Jan. 27., P, 11:05:53 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Balogh Adrienn <adrienn.balogh at bfz.hu>
Dátum: 2017. január 27. 7:54
Tárgy: Búcsú és beköszönés
Címzett: Balogh Adrienn <adrienn.balogh at bfz.hu>, Juszt Anita <
anita.juszt at bfz.hu>

 [image:
https://c.eu2.content.force.com/servlet/servlet.ImageServer?id=015b00000015CSL&oid=00Db0000000Jl5u]

Hírek

*Kedves Barátaim, kedves Kollégáim,*

Biztos vagyok benne, ha szóban hallgatnának, perceket kellene várniuk két
mondatom között, mert nagyon nehezem búcsúzom.

Sokan, akik picit jobban ismernek tudják, hogy hosszabb ideje vagyok a
BFZ-nél, mint az elmúlt két és fél év, amióta az ifjúsági programokat
szervezem. Édesapám 20 évig volt a zenekar basszusharsonása, így sodródtam
én is ide, és tölthettem el egy évet Fischer Iván mellett, személyi
asszisztensként. A családomként tisztelt BFZ-stáb tagjai az elmúlt
évtizedben megtanítottak, hogyan lehet *majdnem elég jól* segíteni a
munkájukat titkárságvezetőként, ezt ötvözve az utóbbi időben az edukációs
programok szervezésével, melyet nagy örömmel vállaltam a vezetőség, Stefan
Englert és Erdődy Orsolya biztatására.

És bár magánéleti boldogságba csöppentem, mégis kicsit pityeregve köszönöm
meg Önöknek, Nektek a sok segítséget és a remek kiskoncerteket, a nagyobb
Filmversenyeket és TérTáncokat, amiket a gyerekeknek együtt szerveztünk!

Engedjék meg, hogy bemutassam *Juszt Anitát <anita.juszt at bfz.hu>*, aki nem
kevesebb lelkesedéssel veszi majd át a gyerekek körül zajló programok
koordinációját februártól.

Én továbbra is *itt <adri.balo at gmail.com>* leszek a közelben, s míg nem
találkozunk, szeretettel ölelem mindannyiukat és tudják: rézfúvós
hangszeren csak a tejfogak kihullása után lehet elkezdeni tanulni!!

Adri

*Kedves Mindenki! *

Néhányukkal találkoztam már, de engedjék meg, hogy bemutatkozzam: Juszt
Anitának hívnak, a Budapesti Metropolitan Egyetemről jöttem át a BFZ-hez,
ahol vezető rendezvényszervezőként dolgoztam négy évig, és szerveztem az
iskola életéhez kapcsolódó összes programot (konferenciák, nyílt napok,
workshopok, dolgozói karácsonyok stb).

Azt megelőzőleg a civil szférában szereztem tapasztalatot -  mostani, egyik
szívemhez nagyon közelálló partnerünknél- , a  Demokratikus Ifjúságért
Alapítványnál, ahol a KöZöD! önkéntes, fiataloknak szóló programot
vezettem. Ennek keretében zajlott az Önkéntes Fiatalok Napja, ahol volt,
hogy 32 000 fiatal mozdult meg országos szinten.

Adri hiánya biztosan nagyon nehéz lesz sokuknak (én is örülnék, ha nem
egymást váltanánk, hanem együtt dolgozhatnánk), de igyekszem mihamarabb
belerázódni a dolgokba, átlátni a programokat és maradéktalanul teljesíteni
a feladatokat.

Minden tapasztalatot, segítő gondolatot örömmel veszek. Az átálláshoz előre
is köszönöm a türelmüket.

Üdv.,

Anita (Just)