[egyebek] Fwd: Miért NE KIABÁLJ a gyerekkel? - Vida Ágnes előadása február 23-án

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Jan. 27., P, 10:58:54 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Felelős Szülők Iskolája <info at felelosszulokiskolaja.hu>
Dátum: 2017. január 26. 19:20
Tárgy: Miért NE KIABÁLJ a gyerekkel? - Vida Ágnes előadása február 23-án
Címzett: Békásmegyeri Veres Péter Gimnázium <papp.gyorgy at verespg.hu>

Megjelenítési probléma esetén a hírlevél a böngészőben is megtekinthető.

*Kedves Szülők, Óvodapedagógusok, Tanárok, Szakemberek!*

*Ezredszer kértem, mégsem pakolta vissza a zsírkrétát, türelmesen mondtam,
mégis hisztizni kezdett, szépen beszéltem vele, mégis felesel,
tisztelettudó ember vagyok, ezt a mintát adom, mégis fittyet hány a jó
modorra – mi a baj a gyerekemmel? Miért nem együttműködő, miért nem képes
rám figyelni és megérteni? A következmények még messze vannak ahhoz, hogy
tanuljon belőlük, ha viszont büntetem, elidegenítem és szorongóvá teszem…
Érzem, hogy emelkedik a hangerőm, a csúnya szavak és szidalmak a nyelvem
hegyéről készülnek kiszökkenni, pedig már elszámoltam tízig… Nem biztos,
hogy jó vége lesz ennek, még az is lehet, hogy kiabálnom kell…*

Ugye, ismerős belső monológ? A nevelés mindennapi gondjai néha olyan
akadályok elé állítanak minket, hogy tehetetlenségünkben gyakran
feltekerjük a hangerőt és kiabálással szerzünk érvényt az akaratunknak. Ez
pedig mindenkinek rossz, leginkább a csemetének – és persze példamutatásból
sem kapnánk éppen fényes érdemjegyet. A Felelős Szülők Iskolája
rendezvényén, *Vida Ági baba- és gyermekpszichológus *előadásából kiderül,
miért nem érdemes kiabálni a gyerekkel, és főleg hogyan kerülhetjük el
egyáltalán az ilyen helyzeteket az *együttműködő, pozitív nevelés és
attitűd* eszközeivel. Szemlélet- és lélekformáló, *interaktív és példákkal
teli előadás*ra számíthatunk, ahol jó eséllyel nagy kő esik majd le a
legtöbb szülő szívéről, hiszen újra felfedezhetik, hogy a gyermek
„alapjáraton” nem rossz és nem tiszteletlen, a türelem tanítható és
tanulható, a dacos akarnokból pedig vagány csapatjátékos varázsolható.
[image: ---]
Miért NE KIABÁLJ a gyerekkel?
Ági pszichológus, a Kismamablog szerzőjének előadása
<http://felelosszulokiskolaja.hu/?email_id=33&user_id=1687&urlpassed=aHR0cDovL2ZlbGVsb3NzenVsb2tpc2tvbGFqYS5odS9vdXItZXZlbnRzL21pZXJ0LW5lLWtpYWJhbGotYS1neWVyZWtrZWwtdmlkYS1hZ25lcy1wc3ppY2hvbG9ndXMtZWxvYWRhc2Ev&controller=stats&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions>

*2017. február 23.*

*18:00-19:30*

*Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont*

*1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.*
[image: ---]

További részletek az esemény Facebook-oldalán
<http://felelosszulokiskolaja.hu/?email_id=33&user_id=1687&urlpassed=aHR0cHM6Ly93d3cuZmFjZWJvb2suY29tL2V2ZW50cy82OTQxMzQzOTc0MjI3OTMv&controller=stats&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions>,
valamint a Felelős Szülők Iskolája honlapján
[...]
 olvashatóak.

JEGYVÁSÁRLÁS
<http://felelosszulokiskolaja.hu/?email_id=33&user_id=1687&urlpassed=aHR0cDovL2ZlbGVsb3NzenVsb2tpc2tvbGFqYS5odS90ZXJtZWsvbWllcnQtbmUta2lhYmFsai1hLWd5ZXJla2tlbC12aWRhLWFnbmVzLXBzemljaG9sb2d1cy1lbG9hZGFzYS0yMDE3LWZlYnJ1YXItMjMtbHVyZHkta29uZmVyZW5jaWEtZXMtcmVuZGV6dmVueWtvenBvbnQv&controller=stats&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions>

Üdvözlettel, szép napot kívánva,

Felelős Szülők Iskolája

Leiratkozás
<http://felelosszulokiskolaja.hu/?email_id=33&user_id=1687&urlpassed=W3Vuc3Vic2NyaWJlX2xpbmtd&controller=stats&hash=a2849e0e81151163ce3a25c7fc918d77&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions>
 - A feliratkozás szerkesztése
<http://felelosszulokiskolaja.hu/?email_id=33&user_id=1687&urlpassed=W3N1YnNjcmlwdGlvbnNfbGlua10%3D&controller=stats&hash=dcba48f0f5aa269708007fa56c28dfac&action=analyse&wysija-page=1&wysijap=subscriptions>

Copyright © 2016 Felelős Szülők Iskolája Kft. Minden jog fenntartva.