[egyebek] Fwd: Osztálykirándulási lehetőség

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Jan. 11., Sze, 16:27:16 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: VPG, titkárság <titkarsag at verespg.hu>
Dátum: 2017. január 11. 15:29
Tárgy: Fwd: Osztálykirándulási lehetőség
Címzett: Papp György <papp.gyorgy at verespg.hu>, Veres Péter Gimnázium
szervezése <szervezes at verespg.hu>, Egyebek <egyebek at almos.verespg.hu>

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Kerlang Klára <kerlang.klara at freemail.hu>
Dátum: 2017. január 11. 14:31
Tárgy: Osztálykirándulási lehetőség
Címzett: titkarsag at verespg.hu

Tisztelt Igazgató Asszony/Úr!

A Mecsek Háza Egyesület nevében írok Önnek, és egy kiváló
osztálykirándulási lehetőséget szeretnék a figyelmébe ajánlani. Tudom, hogy
ilyenkor még korai erről beszélni, de jól tudjuk, hogy hamar ideér az az
időszak is, amikor kirándulni lehet. Egész évben indítunk barlangtúrákat a
Trió-barlangba (overallt, gumicsizmát, fejlámpát és sisakot adunk), ami
felejthetetlen élmény. Azért merek ilyet írni, mert a nyáron én is
kipróbáltam. Azért is izgalmas a barlangtúra, mert testközelből lehet
megnézni a cseppköveket, igazi élmény a kúszás-mászás és a gyerekek
mindeközben tanulnak is a barlangok kialakulásáról, vagy a
cseppkőképződésről. Ezt a gyerekek nagyon szokták élvezni.
Örömmel vesszük az iskolai osztályok jelentkezését, és mivel az alsó
korhatár 6 év, azért nem csak felsősöknek vagy középiskolásoknak, de alsó
tagozatosoknak is kiváló osztálykirándulási lehetőség.
Közelünkben van a Vízfő-Forrásház, amit Csete György az organikus építészet
jegyében tervezett és épített, és ez a létesítmény annak idején ellátta
Orfűt és Komlót tiszta vízzel, ma már nem működik, de mint műemlék
látogatható március 1-től idegenvezető kíséretében. Ezen kívül felszíni
túrákat, erdei iskolákat is szervezünk az érdeklődő osztályoknak.
Ha kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal.
Az árainkról a www.mecsekhaza.hu-n tud tájékozódni,de ha több osztály
jönne, mindenképp adunk kedvezményt.
További elérhetőségek: info at mecsekhaza.hu
Mecsek Háza, Orfű, Barlangkutató u. 1.
Tel:Lukáts Lillánál: +3620/3802064

Tisztelettel és köszönettel:Kerlang Klára