[egyebek] Fwd: Rendhagyó történelemórák a Terror Háza Múzeumban

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2017. Feb. 2., Cs, 15:59:33 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: VPG, titkárság <titkarsag at verespg.hu>
Dátum: 2017. február 2. 13:26
Tárgy: Fwd: Rendhagyó történelemórák a Terror Háza Múzeumban
Címzett: Papp György <papp.gyorgy at verespg.hu>

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Terror Háza Múzeum <rendezveny at terrorhaza.hu>
Dátum: 2017. február 2. 13:15
Címzett: titkarsag at verespg.hu

*Tisztelt Igazgató Úr! Kedves György!*

Ezúton szeretnénk felhívni figyelmét  a Terror Háza Múzeumban a Kommunizmus
Áldozatainak Emléknapja alkalmából rendezett immár hagyománnyá vált
programsorozatunkra.

*Rendhagyó történelemóráink* 2017. február 21-án, 22-én, 23-én és 24-án
 látogathatók, melyek keretében intézetünk történészei az 1956-os
forradalom és szabadságharc 60. évfordulója alkalmából a  forradalom
leverése utáni megtorlás áldozatai, mártírjai sorstörténetével ismertetik
meg a diákokat.

A rendhagyó tanórákon – amelyeken a témakör elismert szakértői tartanak
előadásokat – a diákok ingyenesen vehetnek részt. A rendezvénysorozat
*programját
*mellékeltem, további információkért látogassanak el weboldalunkra:
http://terrorhaza.hu/hir/ismt-rendhagy-trtnelemrk-a-terror-hza-mzeumban

A történelemórákon való részvétel *regisztrációhoz *kötött, jelentkezni a
06 1 374 2684-es telefonszámon lehet.

Budapest, 2017. február 2.

Tisztelettel és barátsággal:

*Tallai Gábor*