[egyebek] Fwd: Tablófotózás

VPG, titkárság titkarsag at verespg.hu
2016. Sze. 27., K, 16:09:27 CEST

*Veres Péter Gimnázium*
iskolatitkárság
*1039 Budapest, Csobánka tér 7.*
Tel.: 243-2710
Fax: 243-2760/133
www.verespg.hu

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Zsolti Taba <tabazsolti at gmail.com>
Dátum: 2016. szeptember 27. 16:05
Tárgy: Tablófotózás

*Tisztelt Igazgatóság, Titkárság, Tanári kar!*

Taba Zsolt vagyok, és *tablófotózást vállalok*. Hogyha esetleg a végzős
osztály keres fotóst a tablófotózáshoz, akkor csatolva megtalálja az
árajánlatomat, keressen bizalommal, hogyha nem, kérem hagyja figyelmen
kívül az e-mailemet.

*A fotózás úgy történik*, hogy én megyek ki az iskolába, ott állítom össze
a stúdiót, nem kell a *diákoknak sehova sem menniük* a városban. Nem csak
4-5 képet csinálok róluk, mert általában így a diákok csalódottak szoktak
lenni, hogy nem készült róluk jó fotó. Minimum 15-20 felvételt készítek,
hogy tudjanak miből választani a tanulók, így mindig *elégedettek* szoktak
lenni, mert addig készítek mindenkiről képet, ameddig mindenki meg lesz
elégedve a fotójával.

További szép napot kívánok!

Tel.: +3620/2862797

*Köszönettel: *