[egyebek] Óbudai Piknik 2016. - IX.Civil és Nemzetiségi Nap

Erzsébet Ágner agner.erzsebet at gmail.com
2016. Sze. 14., Sze, 14:49:54 CEST

Óbudai Piknik
Szeptember 17-én, szombaton 10 órától Óbudai Piknik címmel egész napos
rendezvényt szervezünk a Szent József Házban, annak udvarán és az Iskola
utcában Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata támogatásával.
A színpadon fellép többek között a Kincső Néptáncegyüttes, Fabók Mancsi, a*
Veres Péter Gimnázium néptánccsoportja, *a Tárkány Művek, a házban
napközben egészségügyi szűrések várják az érdeklődőket, illetve
Mohay-Rodler Rita kiállítása nyílik meg, továbbá ellátogat hozzánk a
Gézengúz Alapítvány, újra itt lesz a Schieszl Vendéglő, a gyerekeket
ugrálóvár, a felnőtteket vásár és este utcabál várja.

--------- következő rész ---------