[egyebek] Fwd: AJTK - októberi programok

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2016. Okt. 5., Sze, 06:18:49 CEST

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Ajtk.hu <no-reply at ajtk.hu>
Dátum: 2016. október 4. 19:19
Tárgy: AJTK - októberi programok
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

AJTK - októberi programok
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410111614.jpg>

*Kedves Érdeklődő!*

*Az AJTK őszi programjai októberben is folytatódnak: további információkat
a Kül- és biztonságpolitika első kézből előadásainkról; a fenntartható
fejlődés témájú előadás-sorozatunkról; valamint a pályaorientációs
tréningekről alább olvashatsz.*

*Beszámolóinkat érdemes követni a honlapon vagy a közösségi oldalainkon is!*
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112426.jpg>

*Az Antall József Tudásközpont Afrika: Új határvidék címmel
kerekasztal-beszélgetést szervez október 11-én Kül- és biztonságpolitika
első kézből előadás-sorozata keretében.*
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112527.jpg>

A kerekasztal-beszélgetés témája az afrikai kontinens nemzetközi
migrációban betöltött szerepe. Szándékunk annak feltárása, hogy
Észak-Afrika vajon tényleg egy olyan új határvidékké válik-e, amelyen
keresztül a szubszaharai országok lakossága Európa felé igyekszik; mennyire
meghatározó a klímaváltozás az afrikai migrációban és a nemzetközi
fejlesztési és segélyezési programok mennyiben segítik csökkenteni az
elvándorlást?

A beszélgetés résztvevői:

Búr Gábor – ELTE-BTK

Tarrósy István – PTE-BTK

Marsai Viktor – NKE-NETK

*Helyszín: az AJTK előadóterme (Czuczor utca 2-4)*

*Időpont: 2016. október 11. 17.00-19.00*

Az esemény nyilvános, de a részvétel regisztrációhoz
<https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBL1ajrwHCE1Zt1brSgtP9eugicaUs-gfMPjwsYENHfEiEUw/viewform?c=0&w=1>
kötött.

Facebook event: https://www.facebook.com/events/190315508072133/

Várunk mindenkit szeretettel!
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112600.jpg>

*A terrorizmus napjainkban: A terrorizmus elmélete és gyakorlata című könyv
bemutatója és kerekasztal-beszélgetés*
<http://ajtk.hu/sites/default/files/images/20160410112635.jpg>

Az Antall József Tudásközpont Győri Irodájának második eseményeként kerül
sor Marie-Helen Maras: *A terrorizmus elmélete és gyakorlata *című
könyvének bemutatójára és a témához kapcsolódó kerekasztal-beszélgetésre a
Széchenyi István Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán. A kötet hiánypótló
kézikönyv, mely egyszerre elemzi a nemzetközi terrorizmus motivációit és
pszichológiai vetületét, ugyanakkor biztonságpolitikai nézőpontból is
vizsgálja a terrorista akciók megelőzésének lehetséges módszereit. A
könyvbemutató és kerekasztal-beszélgetés résztvevői: Kis-Benedek József,
címzetes egyetemi tanár, Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Marton Péter,
egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Wagner Péter, vezető kutató,
Külügyi és Külgazdasági Intézet, Baranyi Tamás Péter, Biztonságpolitikai
Iroda, kutatásvezető, Antall József Tudásközpont.

*Időpont: 2016. október 12., 17:15,*

*Helyszín: Széchenyi István Egyetem, Deák-terem (9026 Győr, Áldozat utca
12.)*

Facebook event link: https://www.facebook.com/events/1141840319236535/

Regisztráció: gyor at ajtk.hu

Az előzetesen regisztráló egyetemi hallgatók között a helyszínen a kötet 5
példányát sorsoljuk ki!
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112824.jpg>

*SuSchool: Ivócsap Projekt*
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112909.jpg>

Októberi hónappal kezdetét veszi a SuSchool előadás-sorozat, a SUSCO
Budapest Konferencia alprojektje, melynek fókuszában a fenntartható
fejlődés és a környezeti nevelés szerepel. Az első őszi előadás vendége
Soltész Judit, az Ivócsap Projekt egyik ötletgazdája lesz, aki bemutatja,
hogy miként találtak megoldást a köztéri ivókút hiányra.

*Időpont: október 13., 17.00 óra*

*Helyszín: AJTK Előadótermébe (Czuczor utca 4.)*

Event link: https://www.facebook.com/events/1123952991018016/

Regisztrálni a suschool at ajtk.hu e-mail címen tudtok.
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112942.jpg>
*SzóDa IKSZ *

<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410132603.jpg>

SzóDa IKSZ - Mesél a tér
Október 19-én indul a Szóda Műhely Iskolai Közösségi Szolgálatos
programsorozata „Mesél a tér” címmel. Az érdeklődő középiskolás öt héten át
tartó projekt során interjútechnikákat sajátíthatnak el, kipróbálhatják,
hogy milyen csapatban dolgozni és személyes életutakon keresztül tudhatnak
meg többet Budapest múltjáról. A projektmunka során létrehozott alkotásokat
egy rendhagyó kiállítás keretében mutatjuk be, nyilvános tárlatvezetéssel
egybekötve! Jelentkezés a SzóDa Műhely Facebook oldalán, hamarosan.

*Időpont: 2016. október 19.*
*Helyszín: Helyszín: AJTK Előadóterme - Czuczor utca 4. (A Corvinus új
épületének oldalában)*
<http://ajtk.d-lan.hu/sites/default/files/images/20160410112959.jpg>

*Üdvözlettel, az AJTK csapata*

Leiratkozás az ajtk.hu hírleveléről.