[egyebek] Fwd: MCC hírcsokor - 2016. január 6.

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2016. Jan. 7., Cs, 11:38:01 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Tarján Kata <ktarjan at mcc.hu>
Dátum: 2016. január 6. 12:48
Tárgy: MCC hírcsokor - 2016. január 6.
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Kedves Kollégánk! Tisztelt Partnerünk!

Az Alapítók egy régi álma válik valóra a középiskolák számára eljuttatott
heti hírcsemege levelek beindulásával.

Célunk az információ-és a tudásmegosztás, lépést tartani a legfrissebb,
oktatást érintő eseményekkel.

Örömmel fogadjuk visszajelzését, további fejlesztési ötleteit, észrevéteit
a szolgáltatással kapcsolatban.

Ha a hírleveleinkről leiratkozna, kérem egy válasz-emailben jelezze
számunkra!

*

*Oktatás*

Nem válaszolnak: nemlétező egyházi privilégiumaira hivatkozik a
Pázmány (Átlátszó
Oktatás
<http://oktatas.atlatszo.hu/2015/12/30/nemletezo-egyhazi-privilegiumaira-hivatkozik-a-pazmany/>
)

Előtérbe kerül az oktatás digitális átalakítása (SG.hu
<https://sg.hu/cikkek/116643/eloterbe-kerul-az-oktatas-digitalis-atalakitasa>
)

Itt vannak a 2016-os érettségi tételei és témakörei (Eduline
<http://eduline.hu/erettsegi_felveteli/2016/1/3/Itt_vannak_a_2016os_erettsegi_tetelei_es_te_YMO2PF>
)

Három lépcsőben nő minden oktató bére a felsőoktatásban (Index
<http://index.hu/belfold/2015/12/28/oktatok_bere_a_felsooktatasban_emeles/>)

Ilyenek a pontszámítási szabályok a 2016-os felvételin (Eduline
<http://eduline.hu/erettsegi_felveteli/2016/1/4/Ilyenek_a_pontszamitasi_szabalyok_a_2016os__H85Y9C>
)

What Will Doctoral Education Look Like in 2025? (Chronicle.com
<http://chronicle.com/article/What-Will-Doctoral-Education/234666>)

Széchenyi István Egyetem: Teljes szívvel folytatódik a munka (Kisalföld
<http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/szechenyi_istvan_egyetem_teljes_szivvel_folytatodik_a_munka/2457784/>
)

30 milliárdból épül meg a Testnevelési Egyetem új kampusza (444
<http://444.hu/2015/12/05/30-milliardbol-epul-meg-a-testnevelesi-egyetem-uj-kampusza>
)

Egyre több roma fiatal tesz érettségit, és szerez diplomát (Eduline
<http://eduline.hu/kozoktatas/2016/1/2/Egyre_tobb_roma_tesz_erettsegit_es_szerez_d_SDOGUB>
)
--------- következő rész ---------