[egyebek] Fwd: Ne olvasd el ezt a mondatot!

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2016. Feb. 4., Cs, 08:38:46 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Életrevaló Gyerek magazin |Alkér Orsolya <
magazin at eletrevalogyerek.hu>
Dátum: 2016. február 4. 8:38
Tárgy: Ne olvasd el ezt a mondatot!
Címzett: Géza <papp.gyorgy at verespg.hu>

Ha a múlt héten is minden konfliktust rendben sikerült megoldani
gyermekeddel,
és közben épült vele a kapcsolatod, és nincs semmilyen nevelési dilemmád
sem,
akkor NE OLVASS tovább
Egyébként segítségért klikk ide!>>
eletrevalogyerek.hu/egy-elofizetes-megrendelo
<http://autoresponder.hu/eletrevalogyerek/r.cgi?u=AYLbZPQlGwYf&l=45&m=201>

Kedves Géza!

Ha szülő vagy, akkor az, hogy
- gyermekeddel milyen a kapcsolat...
- gyermeked hogyan boldogul az életben...
- öröm lesz-e majd az élete vagy küszködés minden nap,

az gyakorlatilag mind, mind ... összesen két ... dologtól ... függ:

amellyel
abban a világban boldogul majd, ami most jön el.

Ugye azt látod, hogy ma már ÉRTELMETLENSÉG ugyanarra a gondolkodásmódra
nevelni gyermekedet, ahogy az 15 éve, 10 éve még működött?
Ma már ebben is sok mindent másképpen kell csinálni.
Bevallom, annak idején ez nekem is meglepő volt, amikor megtudtam.

Hogy miért? Mert a VILÁG megváltozott...

... de nagyon.

És folyamatosan változik.

Éppen ezért

-> alkottam meg az Életrevaló Gyerek magazin VADONATÚJ előfizetői
csomagokat,
-> válogattam össze az ismeretanyagot,
-> szedtem össze Neked a legjobb, leghitelesebb és legnagyobb segítséget
nyújtó előadásokat az ország legelismertebb szakértőitől, (Dr. Ranschburg
Jenő, Dr. Vekerdy Tamás, F. Várkonyi Zsuzsa)
hogy legyen, aki bölcs tanácsait a füledbe súgja.

*FIGYELEM!* Az Életrevaló Gyerek előfizetői csomaghoz járó Modern
Gyereknevelés
csomagból *már csak 9 db van!*
Csapj le az egyikre még MA!>>eletrevalogyerek.hu/egy-elofizetes-megrendelo
<http://autoresponder.hu/eletrevalogyerek/r.cgi?u=AYLbZPQlGwYf&l=45&m=201>

Gondolj csak bele: ha a Modern Gyereknevelés csomagba beletett
legnagyobb szakértők előadásaiban csak egy olyan mondatot találsz,
ami egy átütő, új, és jól használható információt ad Neked, máris bőségesen
megérte!

... de biztosíthatlak, hogy sokkal többet fogsz találni!
Ez a lehetőség mindjárt elszáll, így használd ki még ma!>> Most kattints!
<http://autoresponder.hu/eletrevalogyerek/r.cgi?u=AYLbZPQlGwYf&l=45&m=201>

Üdvözlettel:
Orsolya

u.i.: Kérd Te is a PRINT+DIGITÁLIS előfizetői csomagot, úgyis a legtöbben
azt kérik!
Most kattints! >>
<http://autoresponder.hu/eletrevalogyerek/r.cgi?u=AYLbZPQlGwYf&l=45&m=201>

***

Ezt az emailt azért kaptad, mert regisztráltál valamelyik weboldalunkon (
eletrevalogyerek.hu, maganpenzugyiakademia.hu, csodasuli.hu, aranyfa.hu,
elsomillio.hu), a következő email címmel: papp.gyorgy at verespg.hu SOHA,
semmilyen okból nem küldünk ki és partnereinktől sem toleráljuk a kéretlen
e-maileket. Ha úgy gondolod, hogy kéretlen emailt (SPAM) kaptál tőlünk,
partnerünktől, vagy bárkitől, aki a Csodasuli.hu képviselőjének tünteti fel
magát, kérjük jelezd ezt az email továbbításával az info at csodasuli.hu
címre, hogy kivizsgálhassuk az ügyet. Ha szeretnél leiratkozni, bármikor
megteheted, csak kattints erre a linkre: Leiratkozom
<http://autoresponder.hu/eletrevalogyerek/register.cgi?un=AYLbZPQlGwYf>
Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-54873/2012
--------- következő rész ---------