[egyebek] Fwd: ONK 2015 Konferencia felhívás

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2015. Már. 23., H, 16:21:26 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: ONK2015 <onk2015 at uni-obuda.hu>
Dátum: 2015. március 23. 15:26
Tárgy: ONK 2015 Konferencia felhívás
Címzett: onk2015 <onk2015 at uni-obuda.hu>

Kedves Kolléganő! Kedves Kolléga!

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága és az Óbudai
Egyetem tisztelettel meghívja Önt a XV. Országos Neveléstudományi
Konferenciára, amelynek címe: Pedagógusok, tanulók, iskolák – az
értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa.
A konferencia időpontja: 2015. november 19-21.
Helyszíne: Óbudai Egyetem, Budapest, Bécsi út 96/b

A konferenciával kapcsolatban további információkat olvashat csatolt
felhívásunkban és a konferencia honlapján:
http://onk2015.conf.uni-obuda.hu/

Várjuk a tisztelt érdeklődők jelentkezését 2015. május 15-ig.
A konferencia felhívása és a jelentkezés lehetősége szabadon terjeszthető
kollégái, tanítványai és minden érdeklődő körében!

Szívélyes üdvözlettel:

Tóth Péter
főigazgató,
egyetemi docens
a konferencia elnöke

és

Ősz Rita
nemzetközi és közkapcsolati rektorhelyettes,
egyetemi docens
a konferencia titkára