[egyebek] Fwd: 6 gondolat Dr. Ranschburg Jenőtől - 1. rész

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2015. Már. 17., K, 09:57:48 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Életrevaló Gyerek magazin |Alkér Orsolya <
magazin at eletrevalogyerek.hu>
Dátum: 2015. március 16. 15:35
Tárgy: 6 gondolat Dr. Ranschburg Jenőtől - 1. rész
Címzett: Géza <papp.gyorgy at verespg.hu>

Kedves Géza!

Ahogy ígértem a héten Dr. Ranschburg Jenőre emlékezve összegyűjtöttem 6
gondolatot.

========================
ELSŐ gondolat:
A hagyományos apai funkciók közül a legfontosabb:
========================

„Annak idején én ezt úgy fogalmaztam meg, hogy a hagyományos apai funkciók
közül a
legfontosabb az, hogy segít a gyereknek átlépni a „küszöbön.”

Mert a küszöb nekem a család határát jelenti, és az anyai szeretet és
gondolkodás azt az otthoni, küszöbön belüli melegséget jelenti, ami
hihetetlenül fontos dolog.

De ezen a küszöbön át kell lépni, meg kell nézni, hogy mi van odakint a
világban.

Az apai szeretet legfontosabb része, hogy ezzel a kicsit érzelmileg
függetlenebb,
haverkodóbb, ugyanakkor tekintélyelvet érvényesítő, de mindenképpen a
gyermeket
autonóm lénynek tekintő magatartásával átviszi a küszöbön és segít neki
megmutatni a világot.
Például, amikor 5 évesnél idősebb gyermekével kimegy a játszótérre és
fociznak,
vagy az autó alá fekszenek, és közösen szerelnek stb.”

========================
MÁSODIK gongolat: JÖN HOLNAP
========================

Milyen nagyszerű, hogy a hangfelvételek és írások segítségével most vissza
tudjuk
idézni ma éppolyan érvényes szavait és tanácsait!

Így olyan, mintha most is velünk lenne.

Ezért a mostani Életrevaló Gyerek próbatagságokhoz azt a magazint adjuk,
amelyben egy
válogatást olvashatsz különböző témákban a vele készült beszélgetésekből.
Klikk ide az ingyenes próbatagsághoz!>>
<http://autoresponder.hu/maganpenzugyiakademia/r.cgi?u=_oLaRuxs1s0_&l=1796&m=1666>
(csak egy egyszeri aktiválási díjat kell fizetni)

Üdvözlettel:
Orsolya

u.i. 4 éve halt meg márciusban Dr. Ranschburg Jenő, ezért idézzük fel
gondolatait és tanítását! Az Életrevaló Gyerek magazinban többször jelent
meg írása, és konferenciánkon is előadott. Próbáld ki az Életrevaló Gyerek
magazint, mert a próbatagsághoz most
Dr. Ranschburg Jenő hosszú írását tartalmazó számot is elküldjük!
Klikk ide az ingyenes próbatagsághoz!>>
<http://autoresponder.hu/maganpenzugyiakademia/r.cgi?u=_oLaRuxs1s0_&l=1796&m=1666>
(csak egy egyszeri aktiválási díjat kell fizetni)

Ezt az emailt azért kaptad, mert regisztráltál valamelyik weboldalunkon (
eletrevalogyerek.hu, maganpenzugyiakademia.hu, csodasuli.hu, aranyfa.hu,
elsomillio.hu), a következő email címmel: papp.gyorgy at verespg.hu SOHA,
semmilyen okból nem küldünk ki és partnereinktől sem toleráljuk a kéretlen
e-maileket. Ha úgy gondolod, hogy kéretlen emailt (SPAM) kaptál tőlünk,
partnerünktől, vagy bárkitől, aki a Csodasuli.hu képviselőjének tünteti fel
magát, kérjük jelezd ezt az email továbbításával az info at csodasuli.hu
címre, hogy kivizsgálhassuk az ügyet. Ha szeretnél leiratkozni, bármikor
megteheted, csak kattints erre a linkre: Leiratkozom
<http://autoresponder.hu/maganpenzugyiakademia/register.cgi?un=_oLaRuxs1s0_>
Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-54873/2012