[egyebek] Fwd: Zéró Balett - előadás és színházi nevelési foglalkozás -ajánló

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2015. Jan. 27., K, 08:56:20 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Boglárka Varga <vabo87 at gmail.com>
Dátum: 2015. január 26. 23:14
Tárgy: Zéró Balett - előadás és színházi nevelési foglalkozás -ajánló
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

Tisztelt Papp György Igazgató Úr!

Varga Boglárka vagyok, a Zéró Balett nevű kortárs tánctársulat tagja.
Társulatunk szívesen játszik oktatási intézményekben. Az előadásokat igény
szerint színházi nevelési foglalkozással egybekötve mutatjuk be. (A
foglalkozásokat a Nyitott Kör Egyesület drámapedagógusai vezetik.)

Alábbi darabjainkat játszanánk nagyon szívesen az Önök iskolájában is:

   - ENTER
   - SÜTI, BOR, TÁNC, SZEX

A darabokról és a hozzájuk kapcsolódó foglalkozásokról mellékeltem a
leírást! Mindkét darabot nagy sikerrel játszottuk már diákoknak, különböző
oktatási intézményekben.

Egy kis ízelítő munkánkból:
https://www.youtube.com/watch?v=XiwndeFZNWA

Amennyiben szívesen fogadnának bennünket, kérem írják meg a szóba jöhető
időpontokat (akár még a most folyó tanévben), hogy a programban résztvevő
művészekkel, illetve drámapedagógusokkal egyeztetni tudjunk. Kérem, hogy
azt is írják meg, hogy tudnak-e valamilyen (bármilyen csekély összegű)
költséget vállalni az előadásokkal kapcsolatban. Rendelkezünk ugyan némi
támogatással, de a kapott összeg nem fedezi teljes mértékben a kiadásokat,
ezért bármilyen segítség jól jön.

Válaszát várva tisztelettel és üdvözlettel,

Varga Boglárka
táncművész, táncpedagógus
ZÉRÓ BALETT
+36 20 463 14 15