[egyebek] Fwd: József Attila Színház - áprilisi műsor - Beavató Színház Újra

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2015. Feb. 19., Cs, 07:28:23 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Csilla Kun <csilla.kun at gmail.com>
Dátum: 2015. február 18. 17:26
Tárgy: József Attila Színház - áprilisi műsor - Beavató Színház Újra
Címzett: igazgato at sylvester.hu

*Tisztelt Intézményvezetőség!*

A József Attila Színház szeretettel várja tanulóikat *„beavató” színházi
előadásaira. *A témák a 9.osztályosokat érintik elsősorban, de általános
iskola 7. 8. vagy középiskola felsőbb osztályosainak is feledhetetlen
élményt nyújthatnak.

*De miért „beavató színház”?*

Fő jellemzője, hogy interaktív; a Moderátor a történetet egyes pontokon
megállítja; a nézőkkel közösen megvitat bizonyos kérdéseket, valamint a
fiatalokkal együtt fedezi fel a színházi jelrendszer érdekességeit. Mivel
nincs két egyforma közönség, így nincs két egyforma előadás sem.

Jelenleg futó beavató előadásaink az *Oidipusz nyomozás *(04.15-én
16:30-kor)*, a Rómeó és Júlia *(03.12-én*, *19-én és 04.14-én 16:30-kor) *és
a Szép magyar komédia *(03.11-én és 04.29-én 16:30-kor)

Mellékelten csatolom az előadások részletes tájékoztatóját,

*A nem hagyományos színházi forma* elősegíti, hogy a fiatalok is
bekapcsolódjanak az előadások menetébe. Azért is ideális választás lehet a
három előadás valamelyike vagy akár mindegyik, mert a diákok az iskola
kereteiből kilépve nem tananyagot kapnak, hanem élményt. Ezáltal jobban
megismerhetik a műveket, és még inkább elmélyülhetnek Szophoklész, Balassi,
és Shakespeare világában.

Remélem, hamarosan találkozhatunk Önökkel a József Attila Színházban!

Mellékletben küldöm a színház áprilisi műsorát is.

Üdvözlettel.

Kun Csilla
szervező
+36 70 455 51 51 <%2B36%2070%204555%20151>
www.jozsefattilaszinhaz.hu
Szervezés: +36 1 320 5877