[egyebek] Fwd: Sporthírek a III. kerületből! – www.obudasport.hu

Papp György papp.gyorgy at verespg.hu
2014. Dec. 17., Sze, 09:17:03 CET

---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Óbudai Sport és Szabadidő Nonprofit Kft. <admin at obudasport.hu>
Dátum: 2014. december 17. 9:08
Tárgy: Sporthírek a III. kerületből! – www.obudasport.hu
Címzett: papp.gyorgy at verespg.hu

   Nem jelenik meg megfelelően a tartalom? Kattintson ide és nézze meg a
hírlevelet böngészőjében!
<http://us7.campaign-archive1.com/?u=290bc2a6628ca78b48da1d0dc&id=6733fa606a&e=86e7989778>
Ingyenes jégpályák Óbudán

Óbudán is elkezdődött a korcsolyaszezon! Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata
megbízásából az Óbudai Sport Nonprofit Kft. a hagyományossá vált *Fő téri
jégpálya* mellett november végétől már a *Csobánka téren*, a békásmegyeri
lakosok közvetlen közelében is elérhetővé tette a korcsolyázást.
Az újonnan kialakított jégpálya advent első hétvégéjétől, *2014. november
29-től 2015. január 11-ig* áll a kikapcsolódni vágyók rendelkezésére,
minden nap *8 és 20 óra* között. A 12,5 x 20 méter nagyságú természetes
jégpálya alig kisebb a nagy Fő téri pályánál. Az idei szezonban a* Fő téri
jégpálya *(14 x 28 m)* 2014. november 29-től 2015. február 1-ig 8 és
22 h *között
vár mindenkit. A Fő téren egész évben elérhető az *obuda.free* ingyenes
WiFi hálózat, a Csobánka téren pedig ugyancsak hálózatra kapcsolódhatnak a
felhasználók a pálya üzemeltetése időszakában.
Mindkét pálya mellett épült egy melegedő sátor, továbbá korcsolyakölcsönző
és szerviz, valamint egy büfé is várja az érdeklődőket. Az obuda.hu
honlapon mindkét pályát élő webkamerán keresztül követhetik.

Ingyenes korcsolyaoktatás az Óbudai Sport Kft. szervezésében

Idén először, mindkét helyszínen az alábbiakban megjelölt időpontokban
*ingyenes
korcsolyaoktatás* várja a fiatalokat:

*FŐ TÉRI JÉGPÁLYA (1033 Budapest, Fő tér)*

*Nyitva tartás:* minden nap 8 és 22 h között (Ünnepnapokon változik!)
*Oktatás ideje:* szerdánként 9-11 h-ig, szombatonként 8-10 h-ig
Jelentkezés az oktatás előtt fél órával a helyszínen. Az oktatás INGYENES.
*Korcsolyabérlés díja:* felnőtteknek 600 Ft, gyermekeknek 400 Ft.

FIGYELEM! December 24-én és 31-én az oktatás az ünnepekre való tekintettel
szünetel!

*CSOBÁNKA TÉRI JÉGPÁLYA (1039 Budapest, Csobánka tér)*

*Nyitva tartás: *minden nap 8 és 20 h között (Ünnepnapokon változik!)
*Oktatás ideje:* csütörtökönként 9-11 h-ig, vasárnaponként 8-10 h-ig
Jelentkezés az oktatás előtt fél órával a helyszínen. Az oktatás INGYENES.
*Korcsolyabérlés díja:* felnőtteknek 600 Ft, gyermekeknek 400 Ft.

FIGYELEM! December 25-én és január 1-jén az oktatás az ünnepekre való
tekintettel szünetel!

Ünnepnapokon változik a jégpályák nyitva tartása

A Fő téri és a Csobánka téri ingyenes jégpálya állandó nyitva tartása (Fő
téri minden nap 8-22 h, Csobánka téri minden nap 8-20 h) az alábbiak
szerint változik az ünnepnapokon:

   - *2014. dec. 24-én 8-14 h-ig *- mindkét pálya esetében
   - *2014. dec. 25-én 10-22 h-ig *a Fő téren és* 10-20 h-ig *a Csobánka
   téren
   - *2014. dec. 31-én 8-18 h-ig *- mindkét pálya esetében
   - *2015. jan. 1-jén 10-22 h-ig *a Fő téren és* 10-20 h-ig *a Csobánka
   téren

Az ünnepek időszakára is nagyon kellemes kikapcsolódást és időtöltést
kívánunk a jégpályákon!

KorcsolyázÓbuda kérdőív

Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata 2014/2015. évi téli szezonban két
helyszínen nyitott ingyenes jégpályát. Folyamatos törekvésünk, hogy
szolgáltatásaink színvonalát emelni tudjuk, ezért arra kérjük, hogy vegyen
részt felmérésünkben. Az Ön igényeinek és elvárásainak ismerete segít
bennünket ebben. Kérjük, hogy az Óbudai Sport Nonprofit Kft. honlapján
elérhető (*http://obudasport.hu/kerdoiv/
<http://obudasport.hu/kerdoiv/>*) kérdőív
kitöltésével járuljon hozzá, hogy megismerjük javaslatait.
A kérdőív kitöltése és elküldése közvetlenül a honlapunkon keresztül
történik és körülbelül 5 percet vesz igénybe. Köszönjük, hogy megosztja
velünk véleményét! A rendezvény Óbuda – Békásmegyer Önkormányzata és a MOB
támogatásával valósult meg. A program megvalósítását az Emberi Erőforrások
Minisztériuma támogatta.

Az Óbudai Tenisz Klub adventi akciója

*Ha kimerültél a karácsonyi vásárlásban, gyere és frissülj fel a
teniszpályán!* December 20-án (szombaton) és 21-én (vasárnap) *40%-os
árengedmény*t biztosítunk alkalmi teniszpálya bérlés esetén. Így már
akár *2.100
Ft*-ért is ütheted nálunk a labdát.
Előzetes időpontfoglalás szükséges a recepción:
Telefon: +361/240-5601, +3670/702-3719
A kedvezmény a szabad időpontokban vehető igénybe és más kedvezménnyel nem
vonható össze.

A programról részletesen a www.obudasport.hu oldalon tájékozódhatnak!

Leiratkozom a hírlevélről!